Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Ganske bra kropp. :)

Men, jeg ville trent mer rygg. Regner med at du skal inn til marinejeger elns siden du trener før militæret, og da fokuseres de vel en del på gåing med heftig sekk? Da kan det være greit å hå en god og sterk rygg. :p

8567674[/snapback]

Nei, jeg skal ikke inn i MJK med det første. Skal på opptak ved HJK i juli :)

- Ja, jeg går endel med sekk ... Skal 4 timer på fjellet med 30kg Ludvig i morgen

Lord-of-the-End-Times: Hva med et par bilder i litt bedre lys? Jeg ser ærlig talt ikke mye på de bildene du hadde lengre opp i tråden ... Utifra det jeg ser så har du jo ihvertfall et godt potensiale :) Du har bra og bred rygg ihvertfall, litt trening så blir den knall :thumbup:

Fred ut!

- Over til havregrynsgrøten

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Strekkmerker er bare søtt.

8569384[/snapback]

nåh?

8569406[/snapback]

Strekkmerker på armene er jo bare kult. Viser at man har hatt god fremgang på kort tid. Ble glad da jeg begynte å få mine første strekkmerker. Grei måte og følge med på utviklingen også. Hvis jeg har fått betydelig større/flere strekkmerker i en periode vet jeg at jeg øker i masse.

Lenke til kommentar
Er ikke strekkmerker mye av det samme som arr da? Jeg har arr som jeg fikk for mange år siden som jeg ikke klarer å se lenger.

8570973[/snapback]

Arr får du av kutt. Og kroppen "fikser" dette pga det er skadelig.

Med strekkmerker har du strukket huden, du skader den ikke. Og den vil ikke reparere dette slikt som den reparer et sår. For kroppen er det uvesentlig om den har strekkmerker eller ikke.

Litt knotete forklart, men håper du forstår.

Nå har jeg fikset det ;)

Endret av kengdal
Lenke til kommentar

Arr får du av kutt. Og kroppen "fisker" dette pga det er skadelig.

8571340[/snapback]

Visste ikke kroppen kunne fiske :D

8571375[/snapback]

Ikke det? :p

Jeg har ikke problemer med å fiske ihvertfall. Bruker den delen av kroppen som henger utifra skulderene.

Hvis du har en godt trent kropp (til å fiske) så kan du faktisk klare å fange fisken med bare nevene også :dribble:

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte når jeg så bildet til høyre av de to var "Åh herre guud, hva var det der for noe!?". Etter noen øyeblikk forstod jeg at det var en guttekropp med utrolig lav fettprosent. Ikke pent etter min mening, men man får håpe damene er av en annen oppfatning. Hadde jeg vært deg hadde jeg spist grøt som pokker for å prøve å få litt mer masse før jeg tok av så mye fett. Å slanke en tynn kropp foran sommeren er litt som å bruke masse penger på å shine ladaen sin til 17. Mai. Mulig at kameravinkelen og poseringa bedrar litt, men du ser ganske tynn ut.

Lenke til kommentar

Du har ihvertfall noe på gang der smoothie ... Sol er for pyser!

Jeg legger merke til at alle som er "litt" tynn får slengt etter seg at de må øke i masse her inne. For de som så bildene av meg (forje side). Jeg hører om dagen at jeg har blitt feit :/

Noen sier jeg er for tynn, noen sier jeg er for tykk. Jeg blir jævlig forvirret. Uansett så jobber jeg med litt masse, ikke for at det skal se noe særlig pent ut, men fordi jeg trenger det til 'utdanningen' min :)

Smaken er som baken, jeg vil tro at madgringo hadde sett bedre ut med litt annen posering!

Lenke til kommentar

Godt sagt!

Ser for meg at folk i tråden her sammenligner posterne med kroppsbyggere. MadGringo har 0 fett på kroppen, og sixpack som faen. Han kan være stolt av det synes jeg, og han ser mye bedre ut enn Ola Nordmann. Ligner litt på en fotballkropp, noe mange jenter tydligvis synes er pent.

Zethyr, synes du ikke lav fettprosent er fint?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...