Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Fikk lyst til å poste jeg også da, siden det var så mange andre her :thumbup:

Ekke stortrenern akkurat, trent et par ganger i uka sia januar, thats it, kunne tenkt meg å trene litt mere for å få bedre resultat til sommern :roll:

post-55110-1178502276_thumb.jpgpost-55110-1178502298_thumb.jpg

Slakt meg^^,

Hovedmålet mitt er da som dere kanskje skjønner å se ut som avataren min :ermm:

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
imo - jobb med skuldrene. Ser ut som om at du har droppet dem totalt.

8560781[/snapback]

Hvilke øvelser er best for å trene skuldrene?

8561965[/snapback]

Skulderpress eller militærpress for forsiden.

Sidehev for midtre skulder.

Foroverbøyd sidehev for baksiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
imo - jobb med skuldrene. Ser ut som om at du har droppet dem totalt.

8560781[/snapback]

Hvilke øvelser er best for å trene skuldrene?

8561965[/snapback]

Arnoldpress.

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikkke så keen på å legge ut bilder av meg selv, men ... la gå for denne gang :innocent:

Jeg har lagt på meg 10kg på rundt 6 månder (74kg @ 182)

Jeg pumper ikke for å bli noe bodybuilder, men vil øke massen med 4-5kg til før jeg ryker inn i militæret.

Ja, jeg var forferdelig tynn i fjor.

post-21867-1178633937_thumb.jpg

Aldri helt satset på store armer heller ...

post-21867-1178633944_thumb.jpg

Bildet ser litt merkelig ut, det ble tatt litt lavt

post-21867-1178633951_thumb.jpg

Forsøk på å possere ...

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig ikkke så keen på å legge ut bilder av meg selv, men ... la gå for denne gang  :innocent:

Jeg har lagt på meg 10kg på rundt 6 månder (74kg @ 182)

Jeg pumper ikke for å bli noe bodybuilder, men vil øke massen med 4-5kg til før jeg ryker inn i militæret.

OMG, perfekt.

snasen kropp du har... :love:

Lenke til kommentar

Andreaz_:

Ville definitivt trent en god del mer rygg. Det ser "helt greit ut", det synes at du har trent, men kunne gjerne vært en god del mer.

Ville trent mage også, den ser lite markant ut. Og ville satset på litt større muskler på armene også, spesielt hvis du skal trene opp resten av kroppen (mage og rygg her da), for å få det proposjonalt

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar

... Jeg tar til meg 'kritikk' - sitter forresten her å kansker på brødskiver og egg (kom nettopp hjem ifra trening...)

Jeg vet jeg trenger masse, men jeg er jo riktig stolt over å ha økt ifra 64 -> 74kg siden rundt november!

Er det bare vinkelen som er rar, eller har du adskillig større venstrearm enn høyre?

8565509[/snapback]

Det er nok bare vinkelen, jeg er så og si helt symetrisk :)

Lenke til kommentar
... Jeg tar til meg 'kritikk' - sitter forresten her å kansker på brødskiver og egg (kom nettopp hjem ifra trening...)

Jeg vet jeg trenger masse, men jeg er jo riktig stolt over å ha økt ifra 64 -> 74kg siden rundt november!

Er det bare vinkelen som er rar, eller har du adskillig større venstrearm enn høyre?

8565509[/snapback]

Det er nok bare vinkelen, jeg er så og si helt symetrisk :)

8567165[/snapback]

Ganske bra kropp. :)

Men, jeg ville trent mer rygg. Regner med at du skal inn til marinejeger elns siden du trener før militæret, og da fokuseres de vel en del på gåing med heftig sekk? Da kan det være greit å hå en god og sterk rygg. :p

Lenke til kommentar

Det du burde fokusere mest på er å rett og slett gå med sekk. Ryggtrening er også bra, men for å få riktig sammensetning av styrke og utholdenhet burde du nok gå med sekk i stedet for å løfte vekter.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Hvorfor er det aldri noen som gidder å kommentere meg?=(

8568950[/snapback]

Veldig bra grunnlag :) Forventer at du ser knallbra ut om 13 måneder når du har fått enda litt mer kjøtt på kroppen og kanskje tyner frem en sixpack. Fint ryggparti :)
Lenke til kommentar
hehe, takker :D Til neste sommer skal jeg kicke ass :p Håper jeg... Skal til doktoren for å spørre om strekkmerkene om fredagen og da får jeg forhåpentlig noe tips, eller sendt videre til en hudspesialist. Hvis de finner noe som hjelper så blir det full pinne frem mot neste sommer :)

8569101[/snapback]

Si hva han sier om de strekkmerkene, tror jeg også har ett :ermm:

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...