Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Da så, vel da har du enda frem til høsten og imponere. Jeg selv poster ikke bilder før jeg overgår den gamle formen min!

8517163[/snapback]

 

Ditto. Var nesten like sterk og hadde 5% mindre fett i slutten av '05.

Lenke til kommentar

Spørsmål:

En som har trent aktivt før, styrke/svømming. Som måtte ha droppet en og en halv sesong pga helsemessige årsaker. Som nå er "frisk" til å begynne å trene, (ikke svømming lengre), bare styrke, vil den personen få "kroppen" tilbake fortere enn en som starter uten det grunnlaget å ha trent før. Altså få musklene tilbake, markante og med samme styrke som før. Null trening i et og et halvt år.

Lenke til kommentar
Spørsmål:

En som har trent aktivt før, styrke/svømming. Som måtte ha droppet en og en halv sesong pga helsemessige årsaker. Som nå er "frisk" til å begynne å trene, (ikke svømming lengre), bare styrke, vil den personen få "kroppen" tilbake fortere enn en som starter uten det grunnlaget å ha trent før. Altså få musklene tilbake, markante og med samme styrke som før. Null trening i et og et halvt år.

8520376[/snapback]

 

 

Stemmer. Kroppen har faktisk hukkomelse :)

Lenke til kommentar
....

8520376[/snapback]

 

 

Stemmer. Kroppen har faktisk hukkomelse :)

8520869[/snapback]

Stemmer sikkert det. Etter 2 år pause ifra svømming klarte jeg neste NM kravet etter 1 måne (KUN 7-8 treninger)! var vel 2 tiendeler bak på 50 bryst...

 

 

HoLy_CoW: Flott russebilde ihvertfall :p

- Nå ble jeg nesten missunnelig, grei kropp det liksom :dontgetit:

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Hyrlen; Hva er det du spiser for å holde hulke-kroppen din drift? Uansett hvor mye jeg presser i meg fôr, legger jeg ikke på meg. Veldig frustrerende.

8517249[/snapback]

Er ikke så stor lenger, mistet mye grunnet militæret og kyssesyka. Men jeg kommer tilbake, styrken kommer seg og massen håper jeg dilter etter.

 

Spiste mye fett, men ikke fullt så mye karb. I tillegg til store mengder protein, kanskje litt for mye til tider. Tok Zma, omega 3-6-9, Ribose, ala og multivitamin når det sto på som verst. Hadde enorm fremgang en stund, så mye at jeg startet og bli andpusten bare jeg rørte meg opp ei trapp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...