Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Sånne merker er konge. Får nesten kraftigere merker når jeg bruker polstring enn når jeg kjører uten. Det er spesielt på tåhev i maskin disse oppstår hos meg.

Lenke til kommentar
Sånne merker er konge. Får nesten kraftigere merker når jeg bruker polstring enn når jeg kjører uten. Det er spesielt på tåhev i maskin disse oppstår hos meg.

8503111[/snapback]

Her og, tåhevmaskinen er noe dritt, kjører tåhev heller i benpressen nå.

Lenke til kommentar
Du minner meg om Tobey Maguire i spiderman, kjellv. Tolk det som du vil :p

Formen ser bra ut da.

8502193[/snapback]

 

Kult å se ut som spiderman :thumbup: Kanskje jeg kunne fått jobb som Peter Parker stunt man? Blir det en Spidey 4? :)

 

Som sagt tar jeg skulderpress for å trene skuldre. Hvis jeg skal legge til en øvelse, hvilken bør jeg da ta? Og hvilken øvelse er best for bredde på biceps (som Øivind nevnte)?

 

Diskusjonen fortsetter visst her så programmet mitt følger i spoiler

 

 

 

Dag 1: Arm/bryst/mage

 

Benk

 

Bicepscurl med stang

Hantel Curl / Dumbbell Curl sittende i skråbenk

Dips

Pushdowns

 

Mage

 

 

Dag 2: Skuldre, rygg, bein

 

 

Skulderpress med manualer

 

Nedtrekk (varierende grep, ca 2 ganger smalt grep for hver gang med bredt)

Roing

Rygghev

 

Beinpress

Stående leggpress i maskin

 

Kjører 4 sett på alt, men 2 sett på hver bicep/tricepøvelse slik at det blir 4 sett totalt på hver muskel.

 

 

Lenke til kommentar
Hammer curls bygger biceps i bredden.

8504815[/snapback]

 

 

Er ikke "vokseveien" genetisk bestemt?

8505100[/snapback]

 

I stor grad mener jeg også at den er det. Før man er på nippet til å bli proff kroppsbygger, mener jeg det er stort sett tøys å fokusere på lengde og bredde på ulike muskler. I starten er det viktig å trene tunge og gode kvalitetsøvelser, slik at man får bygd opp litt masse.

Lenke til kommentar

Jeg innbiller meg at bakside og siden av skuldrene får sitt ved roing, og pressøvelser generelt. Selv trener jeg aldri disse øvelsene, og mener baksiden og siden av skuldrene fortsatt henger med resten. Dette kan jo selvfølgelig bare være innbildning. Jeg bør kanskje legge ut bilder en gang, men det er jo kjempeskummelt.

Endret av Dagon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...