Hashtægg Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Hmm, kan jo hende da. Men de var utrolig røde. Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Ser mer ut som du har kommet borti noe der litt hardt, jeg har litt sånn etter trening også. Men det er ikke strekkmerker. Det har jeg mye av på hoftene. Har ikke peiling på hvorfor. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 det er blodutredelse Kommer av at du kjører staga uten polstring. Bruk derfor polstring, ser dumt ut, men fy f så stygt det er med slike merker... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Det kommer hver gang jeg kjører skulderpress, så er ikke borti med noen stang. Er manualer som blir brukt. Er ikke pga fysisk kontakt med noe at de kommer. De går som sagt bort etter et par dager så bryr meg ikke om de er der. Endret 30. april 2007 av KjellV Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Sånne merker er konge. Får nesten kraftigere merker når jeg bruker polstring enn når jeg kjører uten. Det er spesielt på tåhev i maskin disse oppstår hos meg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Sånne merker er konge. Får nesten kraftigere merker når jeg bruker polstring enn når jeg kjører uten. Det er spesielt på tåhev i maskin disse oppstår hos meg. 8503111[/snapback] Her og, tåhevmaskinen er noe dritt, kjører tåhev heller i benpressen nå. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Du minner meg om Tobey Maguire i spiderman, kjellv. Tolk det som du vil Formen ser bra ut da. 8502193[/snapback] Enig. Det er spesielt på tåhev i maskin disse oppstår hos meg. 8503111[/snapback] Samme her, men også i knebøy. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Det der er blodutredelser ja... Her er et av strekkmerkene mine: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Du minner meg om Tobey Maguire i spiderman, kjellv. Tolk det som du vil Formen ser bra ut da. 8502193[/snapback] Kult å se ut som spiderman Kanskje jeg kunne fått jobb som Peter Parker stunt man? Blir det en Spidey 4? Som sagt tar jeg skulderpress for å trene skuldre. Hvis jeg skal legge til en øvelse, hvilken bør jeg da ta? Og hvilken øvelse er best for bredde på biceps (som Øivind nevnte)? Diskusjonen fortsetter visst her så programmet mitt følger i spoiler Dag 1: Arm/bryst/mage Benk Bicepscurl med stang Hantel Curl / Dumbbell Curl sittende i skråbenk Dips Pushdowns Mage Dag 2: Skuldre, rygg, bein Skulderpress med manualer Nedtrekk (varierende grep, ca 2 ganger smalt grep for hver gang med bredt) Roing Rygghev Beinpress Stående leggpress i maskin Kjører 4 sett på alt, men 2 sett på hver bicep/tricepøvelse slik at det blir 4 sett totalt på hver muskel. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Militærpress, og skulderpress med manualer er gode øvelser for skuldre. Kan også variere med skulderpress i smith. Det er så og si umulig å bygge biceps i bredden. Du må bygge den større, da blir den automatisk bredere. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 KjellV- Jeg hadde kjørt 3 delt program om jeg var deg Ved å kjøre konsentret curls på biceps bygger du den i høyden fremfor bredden. Større biceps er bredere biceps. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Hammer curls bygger biceps i bredden. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Blir nok 2-delt frem til sommeren så får vi se etter det. Bytte ut dumbbell curl med hammer curl for å bygge mest mulig i bredden? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Fokuser heller på tung stangroing og chins, så kan du trene biceps etter disse settene. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Hammer curls bygger biceps i bredden. 8504815[/snapback] Er ikke "vokseveien" genetisk bestemt? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Hammer curls bygger biceps i bredden. 8504815[/snapback] Er ikke "vokseveien" genetisk bestemt? 8505100[/snapback] I stor grad mener jeg også at den er det. Før man er på nippet til å bli proff kroppsbygger, mener jeg det er stort sett tøys å fokusere på lengde og bredde på ulike muskler. I starten er det viktig å trene tunge og gode kvalitetsøvelser, slik at man får bygd opp litt masse. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Kan også variere med skulderpress i smith. 8504510[/snapback] Hvorfor smith? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Hvorfor ikke? Jeg klarer ikke huske flere gode skulderøvelser enn stående/sittende mpress, skulderpress med manualer, og skulderpress i smith. Faktisk er det lenge siden jeg har trent skuldre i smith nå, må teste øvelsen igjen snart. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Sidehev, fronthev og bakoverflyes er greie for å trene andre deler av skuldrene. Anbefaler aldri smith, alt for låst bevegelsesbane. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg innbiller meg at bakside og siden av skuldrene får sitt ved roing, og pressøvelser generelt. Selv trener jeg aldri disse øvelsene, og mener baksiden og siden av skuldrene fortsatt henger med resten. Dette kan jo selvfølgelig bare være innbildning. Jeg bør kanskje legge ut bilder en gang, men det er jo kjempeskummelt. Endret 30. april 2007 av Dagon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg