Zethyr Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Markløft (korsrygg) 8476934[/snapback] Selv om du ikke direkte kjenner det så godt er markløft god trening for mange flere muskelgrupper enn korsryggen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 For meg er det iallefall trapsen som er det svake leddet når det gjelder markløft. Har jeg på for mye vekt trekkes skuldra så langt frem at jeg får pukkelrygg, derfor kjører jeg ikke så tungt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Foretrekker nedtrekk med V-grep. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Stangroing, variert nedtrekk, hantelroing og markløft er de jeg varierer mellom på ryggtreninga Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Quote ifra TheGnome Meg sett bakfra. Trent i to måneder. 17 år. Du må få lagt på deg litt gutt..Uten fett så får du ikke mer muskler.. Men det er mange bra trente kropper her... Jeg har fått en tydelig V og vingene har jeg hatt lenge men jeg var lite aktig en en lang periode så nå har jeg fått "spredd vingene igjen..hehe.Som sagt så trener jeg selv men er ikke godt nok til å legge ut bilder her.hehe Og dessuten så er jeg hårete....og blek som snø og vil ikke blende noen.hehe Quote fra Nordoelum Dårlig med hår her karer. Derfor kommer jeg med mitt voksne bidrag. Slik at vi kan jevne ut en gang for alle. Åpnes kun ved toleranse av mye hår.. (Hadde større bryster før tongue.gif ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vedlagt bilde Det er dun det derre i forhold til meg:-( Endret 26. april 2007 av Scortech Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Meg sett bakfra. Trent i to måneder. 17 år. Du må få lagt på deg litt gutt..Uten fett så får du ikke mer muskler.. 8480498[/snapback] Greit å få med hvem du siterer. Lenke til kommentar
veitch Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Trenger tips. Skal begynne å trene nå. Kva bør eg trene? Noflex: 8473334[/snapback] Eventuelt orke å gå på trening Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Ja det var konstruktivt, gitt Endret 29. april 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
veitch Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Ja, altså. Han er søskensbarnet mitt, så heh Lenke til kommentar
LasH Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Jada.. Her er meg, og nei jeg trener ikke.. Noe som dere sikkert ser ^^. Skal begynne og trene til sommeren da.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Elendige bilder der jeg må lene meg litt rart for å få lys på kroppen. På bicep-bildet får skyggen den til å se stor ut Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Slettes ikke ille, kunne kanskje trent med litt mer fokus på skuldrene (kan også være vinkelen på bildet til høyre som gjør det) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Tar skulderpress som bare juling og får strekkmerker hver eneste gang Men nei, har ikke verdens kraftigste skuldre. Mener dog de er litt bedre enn slik de ser ut på bildet. Takker for godord Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Du minner meg om Tobey Maguire i spiderman, kjellv. Tolk det som du vil Formen ser bra ut da. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Ser bra ut det der ja Vanskelig å se ut fra bilder av den kvaliteten dog Regner med at du kjører 3 delt program. Umiddelbart er jo skuldre noe du bør kjøre. Anbefaler for skuldre: Skulderpress (varier hantler/Stang) Sidehev med hantler Stående Pullups med overgrep Videre hadde jeg jobbet med armene dine. Spesielt tricepsen: Dips (hen rett ned og ikke på skrå) Franskpress Pushdowns Videre hadde jeg jobbet med bicepsen. Spesiellt bredden og ikke høyden. Hammer med hantler Stang med over og undergrep underarmene kommer automatisk Hadde også dratt litt på ryggen din. For å få enda mere v-form Magen ser bra ut, den hadde jeg nedprioritert. Bryst ser og bra ut, men ingen grunn til å nedprioritere dette. Hadde kjørt masse proteintillskudd om jeg var deg, for du er rimelig deffa for øyeblikket. Kanskje jeg hadde bulka litt om jeg var deg. Skal du legge på deg litt masse, er det viktig å ha noe å gå på. Et evig dilemma det der dog Men du har vel et opplegg allerede skulle jeg tro Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Så ikke verst ut det der Men tviler på du får strekkmerker hver gang Fordi strekkmerker går aldri vekk. Tror nok heller det er blodutredelser du får? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Så ikke verst ut det der Men tviler på du får strekkmerker hver gang Fordi strekkmerker går aldri vekk. Tror nok heller det er blodutredelser du får? 8502763[/snapback] Tror jeg også Men det kan du da vitterlig og unngå med å 1: Kjøre hantler 2: bruke polstring på stanga Merker etter stanga er bare stygt stygt stygt Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Har lagt ved et gammelt bilde av "strekkmerke" etter skulderpress så får dere dømme selv Tråden her er vel for bilder, så jeg poster program i den store treningstråden så får vi fortsette der hvis dere er interessert link Endret 30. april 2007 av KjellV Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Det er da ikke strekkmerker?.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Vet ikke helt hva de er jeg. Bare antok de var strekkmerker Går bort etter et par dager, så regnet med de var en mild form for strekkmerker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg