Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tom Platz er jo delvis Old-school, samtidig som han hadde tidenes beste lår!!

Tidenes beste?

Heller tidenes ekleste.

Det der ser helt forferdelig ut.

8432714[/snapback]

Du vet tyedlig hvis ikke hva du prater om :)

 

Og til den videoen der hvor Platz kjører knebøy, den er helt SYK.

 

Han repper 220 kilo 23 ganger med bare belte uten knebind!! Det er så imponerende så jeg tror det knapt finnes ord som kan beskrive det.

Alle som har prøvd å kjøre noe mere en 10 reps med tunge knebøy vekter, skjønner at denne mannen er helt unik. :)

Lenke til kommentar

Minner om at dette er ein tråd for bilete og tilbakemeldingar av brukarane sine overkropper. Begynner å bli alt for mykje snakk om ting som høyrer heime i andre trådar no.

 

kengdal: Kvar blir det av dei nye bileta du sa du skulle poste. Er sikkert ein del som ønskjer ein ny bakgrunn for skrivebordet. :)

Lenke til kommentar
Minner om at dette er ein tråd for bilete og tilbakemeldingar av brukarane sine overkropper. Begynner å bli alt for mykje snakk om ting som høyrer heime i andre trådar no.

 

Ok. Hadde egentlig ikke tenkt å poste bilde før jeg hadde trent endel. Slik at dette var "før" bilde og ett senere bilde var "etterpå". Bildet er 2 år gammelt, men er ca slik jeg er nå, bare at jeg ikke er fullt så brun. Skal nå til mandag begynne hardt treningsprogram så får vi se hva resultatet blir.

 

Tilbakemeldinger og tips til trening?

 

PS: Jeg strammer ikke biceps på bildet.

post-122283-1177165234_thumb.jpg

Endret av Lambada
Lenke til kommentar

Nå kommer bildet.. Trener litt, men ikke mye. Styrke trener jeg meget sjeldent. Men har tenkt å begynne ordentlig nå. Jeg veit jeg kunne ha spist mer, men det er ikke så lett egentlig. Uansett så har jeg lyst på kommentarer på hva som er viktigst å trene mest her.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
-Lasse: Spis mer.

8445530[/snapback]

 

Som sagt, jeg prøver.. Veier jo 78 kilo da, er det så unormalt da? er 185.

8445602[/snapback]

 

 

Unormalt er det selvsagt ikke, men i en kroppsbyggersammenheng blir det kanskje litt lite. Uansett har jo hver enkelt hver sine mål, så hva vet jeg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...