Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Bilder av din overkropp" Du er en tullball som onkelungen min ville sagt. Forøvrig så er klubber usymmetrisk og lite old-school  ;)

8426071[/snapback]

Tom Platz er jo delvis Old-school, samtidig som han hadde tidenes beste lår!!

tom_platz_007.jpg

 

Frank Zane hadde ikke dårlige bein han heller ;)

zf51.jpg

 

Det er vell heller de som er enda mer oldschool en disse gutta her som er usymmetriske. Det er de som ikke har bein som står i stil til resten av kroppen :)

Lenke til kommentar

Når jeg tenker usymmetrisk tenker jeg på dagens da ;)

 

Jeg liker litt lange men muskuløse lår, ikke dagens klumper, med legger som ikke står i stil. Er jo heller ikke særlig glad i dagens byggere da heller.

 

Arnold er som alltid mitt forbilde når det kommer til lår, ikke er det uoppnåelig heller

Lenke til kommentar
Når jeg tenker usymmetrisk tenker jeg på dagens da ;)

 

Jeg liker litt lange men muskuløse lår, ikke dagens klumper, med legger som ikke står i stil. Er jo heller ikke særlig glad i dagens byggere da heller.

 

Arnold er som alltid mitt forbilde når det kommer til lår, ikke er det uoppnåelig heller

8426166[/snapback]

Dette er jeg enig i. Dagnes proffer er for klumpete over alt sprø du meg. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Tok bilde av ryggen min i stad, brukte selvutløser på webcammet, Shark :p Dårlig lyssetting og det at jeg/kameraet står litt skeivt fører til at det ser litt usymetrisk ut. Får iallefall håpe at det er grunnen :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Du eier heller ikke fet på kroppen.

 

Ser ut som V-formen kommer seg, skuldrene er å godt på vei. Litt dårlig lys da. Armene mangler litt da.

8426485[/snapback]

Eide litt fett før påske, men da ble mye av det lille som var borte. Er klar over at armene henger litt etter, men trener de på lik linje med resten av kroppen, bortsett fra magen som jeg ikke gidder å trene annet enn et par ganger i måneden.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Trener du markløft og knebøy(som alle bør), får du trent magen mer en nok.

8427418[/snapback]

Nettopp :cool: Varmer jo alltid opp med litt rygghev og situps, men vil ikke kalle det magetrening.

Lenke til kommentar
Trener du markløft og knebøy(som alle bør), får du trent magen mer en nok.

8427418[/snapback]

Nettopp :cool: Varmer jo alltid opp med litt rygghev og situps, men vil ikke kalle det magetrening.

8427981[/snapback]

Jeg gjør det samme selv. Spesielt hvis jeg skal trene markløft eller knebøy, da er det meget viktig å være varm i mage/rygg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du må jo trene mage ofte selv om det er kjedelig.. Veldig viktig den og..

8427259[/snapback]

 

Så og si all styrketrening involverer magen, så egne økter er ikke nødvendig for six pack. Men jeg anbefaler selvsagt sit ups etter tre økter i uken.

Lenke til kommentar
Tom Platz er jo delvis Old-school, samtidig som han hadde tidenes beste lår!!

Tidenes beste?

Heller tidenes ekleste.

Det der ser helt forferdelig ut.

8432714[/snapback]

Din mening, dine ord.

 

Kengdals mening, Kengdals ord.

 

 

 

Beste lårene jeg har sett ivertfall!

 

Syk knebøy 220kg 23 reps av Tom Platz Alltid bra film å se på før bentrening :)

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...