Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så har vel høyde og kroppsbygning litt å si og. Jeg er ganske høy, og det ville ikke blitt særlig pent med en midje på under 60 hos meg.

 

Derfor er jeg passe fornøyd med 72, gått ned ca 6 cm på noen uker..Noe som er bra framgang siden sist.

8399881[/snapback]

 

Magen og midja di så veldig bra ut på det bildet du la ut for en stund siden iallefall, så du har absolutt ingenting å bekymre deg over. På ett tidspunkt kan man ikke få slankere midje uten at det ser for tynnt ut heller..

 

Jeg er 169 cm høy. Hofter: 92 cm, Midje 68 cm og Over bryst 93, under bryst 76 (målte meg i går)

 

Målet er å bli noe slankere i løpet av våren, men jeg er stygt redd jeg aldri kommer til å bli fornøyd uansett. Mange av damene jeg ser i såkalte Thinspiration-videos på youtube er svært pene i mitt syn, og jeg tror mine mål ikke er særlig sunne ... Vi får se hva jeg finner ut...

Lenke til kommentar
Jeg er 169 cm høy. Hofter: 92 cm, Midje 68 cm og Over bryst 93, under bryst 76 (målte meg i går)

 

Målet er å bli noe slankere i løpet av våren, men jeg er stygt redd jeg aldri kommer til å bli fornøyd uansett. Mange av damene jeg ser i såkalte Thinspiration-videos på youtube er svært pene i mitt syn, og jeg tror mine mål ikke er særlig sunne ... Vi får se hva jeg finner ut...

8404375[/snapback]

 

Bildene henn da? :hm:

Lenke til kommentar
Pen kropp mushi.

Veltrente armer :!: - Slik det skal være hos jenter syns nå jeg da.

8399528[/snapback]

Greit med litt biceps, men for store tricepser er bare ekkelt.

8399550[/snapback]

Hvorfor det? Synes det er fint med jenter med litt muskler.

8399662[/snapback]

 

Det er ekkelt. Punktum finale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det var det fint at du fortalte oss O store talsmann for alle gutter og menns smak ;)

 

On topic: Både ryggen til Mushi og Linn C var veldig fin :) Bra markert midje på begge to! Og damen Zethyr postet var heit, selv om kanskje armene var litt overkill for min smak.

Lenke til kommentar
Sliter sånn med fettet rundt magen selv :/ Jeg ser godt om jeg bare har spist ett par brødskiver. Utrolig irriterende!

8409081[/snapback]

Tingen er bare den at magesekken er større når den har mer å i seg. Har du så lav fettprosent at du merker dette behøver du ikke å gå lavere !
Lenke til kommentar

Beste jeg fikk til med ett gammelt råttent kamera. Jeg ser litt "skjev" ut på bildet, men det er fordi jeg står litt skrått. Flekser sikkert også helt feil. Faen ikke vant til dette. Trener styrke 3 - 4 ganger i uka. Holdt på siden nyttår. Er stor i utgangspunktet.

 

Tok det med selvutløser. Sikkert mye lettere å få ett bra bildet hvis noen tar det for seg.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...