Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Linn Christin: Flott midje! Har tynn er du rundt der? Ble veldig misunnelig for det var pent!

8393537[/snapback]

 

Du er nok mye tynnere enn meg Mushi :)

 

Min midje er per i dag 68 cm. Jeg er as we speak på diett , og spiser egentlig bare vanlig mat mens typen min er hjemme på perm (han er i forsvaret og har bare fri noen helger innimellom)

 

Man blir vel aldri fornøyd med sin egen kropp uansett, huh...

Lenke til kommentar
Pen kropp mushi.

Veltrente armer :!: - Slik det skal være hos jenter syns nå jeg da.

8399528[/snapback]

Greit med litt biceps, men for store tricepser er bare ekkelt.

8399550[/snapback]

Hvorfor det? Synes det er fint med jenter med litt muskler.

8399662[/snapback]

 

Det er da slik at folk har hver sin smak, men det er opp til den som eier bicepsen og tricepsen som bestemmer størrelsen uansett ;)

 

Edit:

Bestemme til en viss grad i det minste

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
Linn Christin: Flott midje! Har tynn er du rundt der? Ble veldig misunnelig for det var pent!

8393537[/snapback]

 

Du er nok mye tynnere enn meg Mushi :)

 

Min midje er per i dag 68 cm.

8393597[/snapback]

Så har vel høyde og kroppsbygning litt å si og. Jeg er ganske høy, og det ville ikke blitt særlig pent med en midje på under 60 hos meg.

 

Derfor er jeg passe fornøyd med 72, gått ned ca 6 cm på noen uker..Noe som er bra framgang siden sist.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Greit med litt biceps, men for store tricepser er bare ekkelt.

8399550[/snapback]

Triceps er da blandt de mer sexy musklene, når rumpe, mage og lår er strammet opp og puppene tar seg bra ut. Flotte triceps legger noe bra til helheten.

8399904[/snapback]

 

Ser for meg skikkelig bingomuskler, det er ekstremt usexy, nei, tricepsen blir veldig slapp hos kvinner med årene, sikkert hos menn også. Eller er det mye fett som legges til :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg er enig at det ikke er lett å legge på seg ( hvertfall hvis man har arvet det). Uansett hvor mye/lite jeg veier har det minimalt å si på vekta mi. er 184 og veier 61 kg :hmm: Broren min, moren min, onkelen min (mors-siden), og morfar'n min er alle tynne.

Noen som har noen bra "legge-på-seg-tips"? Det trenger jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...