mr_nobody Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Hva sier dere om meg da? Vil gejerne ha en kommentar 8380757[/snapback] Bra utgangspunkt, tren hardt og spis mye! 8380760[/snapback] takk for svar. Spiser som en gris, og trener masse trener bare bodyweights-øvelser, og ikke kom å si at det ikke funker. Et eksempel: Ved håndstående pushups, blir det som et slags skulderpress, og hele min vekt vil bli utnytta. Om man legger to stoler på hver side av håndflaten vil arbeidet bli dobbelt så mye for musklene enn ved en vanlig skulderpress. For å gjøre det enda vanskeligere kan man ta den med en hånd, og hele vekta vil da bli belasta med en hånd. F.ks. veier jeg 70kg, og presset på den ene hånda vil da være 70kg. Presset på begge vil da være 140kg som holder i massevis . Ikke at jeg kan det da Klarer nå maks 8 håndstående pushups før jeg mister så sliten at jeg mister balansen. Ser at mange har skrevet her at bodyweight-øvelser ikke funker, men her er et eksempel på det motsatte. I tillegg vil du vet håndstånde pushups trene hele kroppen fordi at må må bruke mye krefter både i rygg, mage, bryst, underarm, triceps, skulder, lår for å holde seg selv oppe. Endret 14. april 2007 av mr_nobody Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Prosjektet mitt i vår/sommer blir å gjøre ryggen skikkelig, kan bli spennende å se hvordan det går. Hadde vært supert å ha en V-form som ikke ødelegges av underhudsfett og håndtak 8380702[/snapback] Synes det så bra ut jeg, ser ikke mye håndtak der gitt. For lite underhudsfett er direkte skadelig for dere av det annet kjønn. Tror en del jenter på forumet har et en smule urealistisk bilde på hva som er fint. De fleste av oss liker ikke fitnessmodeller 8381012[/snapback] Det er nok å ta av, tro meg, for å komme meg ned til "fitnessmodell" stadie ville jeg måtte slanke meg i månedsvis, om ikke år (noe jeg _aldri_ kommer til å gidde, skrapt utseende er ikke fint) Har bare lyst å se atletisk ut, og håndtak er det minst atletiske som fins i hele verden imo.... Synes bedre på dette bildet hva jeg mener; Endret 14. april 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
araziel Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det er nok å ta av, tro meg, for å komme meg ned til "fitnessmodell" stadie ville jeg måtte slanke meg i månedsvis, om ikke år (noe jeg _aldri_ kommer til å gidde, skrapt utseende er ikke fint) Har bare lyst å se atletisk ut, og håndtak er det minst atletiske som fins i hele verden imo.... Synes bedre på dette bildet hva jeg mener; 8381862[/snapback] Still not with you angående de håndtakene, greit å ha noe å holde fast i Hehe, men seriøst, du har ikke mye overflødig der. Og om du ikke ser ut som en triathlon toppatlet enda så ser det iallefall ut som om du er ganske trent. Mao ikke mye håndtak akkurat, og bra fasong hvis du skjønner. Hver til sitt I guess. Selv synes jeg nesten alltid berter med sub 20% bf ser for tynne ut (kommer selvsagt an på alder/kroppstype, men generelt). Men keep it up, synes det ser bra ut jeg Du får komme med followups etterhvert. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Der var det håndtak. Skjønner hva smårips mener jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jepp Tar det med knusende ro, men det er forbedringspotensiale Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Smårips eier: Synes du har veldig pen rygg Men det jeg lurer på er hvordan du trener den, eller har planlagt å trene den, siden du ikke sier noe om det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg gjør vanlige øvelser, chins, nedtrekk, roing, sånne ting. Har økt jevnt og trutt i styrke siden januar og har tenkt å prøve å få bort litt av fettet nå så det blir litt penere form på ryggen (og få bort de j*vla håndtakene) Hadde ikke vært dumt å ha magen til Linn Christin om et års tid, om det er mulig med mine gener Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hadde ikke vært dumt å ha magen til Linn Christin om et års tid, om det er mulig med mine gener 8383693[/snapback] Alt er mulig. Jeg ser ikke for meg at du må bruke et år på å få tilsvarende mage. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Kanskje jeg ga meg selv litt vel god tid ja Men det blir nok ikke perfekt til sommeren, men skal bli så bra som jeg klarer det innen den tid i hvertfall Jeg får alt fett på magen, så det er sinnsykt irriterende å prøve å få den pen, alt annet forsvinner først, pupper, rumpe, alt.... Om dette hadde vært baksiden hadde alt vært perfekt Endret 14. april 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg får alt fett på magen, så det er sinnsykt irriterende å prøve å få den pen, alt annet forsvinner først, pupper, rumpe, alt.... 8383711[/snapback] Det er der det legger seg først og forsvinner sist. Mange har problemer med å fjerne ringen rundt magen, uansett hvor liten den er. Grunnen er at fettet sitter såpass godt her. Men det finnes råd: er du veldig lysten på effektiv slanking av magen kan fagpersonell massere (les: klemme veldig hardt) magen din slik at fettet løsner fra underhuden og blir lettere å forbrenne. Jeg har hørt om flere gifteklare kvinner som tyr til denne metoden. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Chins is a damn good thing Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Trener ikke noe spesielt på styrkeøvelser, blir noen situps og pushups for det meste. Sykler og svømmer et par ganger i uka. 180 cm høy og kanskje litt lite kjøtt på kroppen ( varierer rundt 60 kilo ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mage: "Vinger": Rygg: Arm: 8379252[/snapback] Du må legge på deg! Du vil umuli kunne bygge noe særlig med muskler på det der vil jeg tro, så veldig skinny ut. Endret 14. april 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Du må legge på deg! Du vil umuli kunne bygge noe særlig med muskler på det der vil jeg tro, så veldig skinny ut. 8383903[/snapback] I'm trying! Får se om jeg får jobba meg opp noen kilo før sommeren... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 I'm trying! Får se om jeg får jobba meg opp noen kilo før sommeren... 8383989[/snapback] Du var meget tynn, tror neppe du prøver hardt nok Lenke til kommentar
A14 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 I'm trying! Får se om jeg får jobba meg opp noen kilo før sommeren... 8383989[/snapback] Du var meget tynn, tror neppe du prøver hardt nok 8384043[/snapback] Jeg skal love deg att det ikke er lett å legge på seg for alle!!! Jeg har egentlig ikke prøvd å legge på meg da men av og til kan det vere noen måner jeg spiser 7 brød skiver eller mer hvert måltid (da mener jeg ikke slike skiver som du skjerer opp med maskin i butikken jeg skjere altid opp brød selv og de er minst dobbelt så tykke!!) og noen månder kan det vere at jeg ikke spiser mer enn 1-2 brød skiver per måltid... men uansett blir jeg ikke tyngre eller lettere jeg har holt ca. 60 kg i over ett halv år nå! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Du sier det selv, du spiser brød til hvert måltid. Uten trening og solid næring, hvordan skal kroppen vokse da? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 I'm trying! Får se om jeg får jobba meg opp noen kilo før sommeren... 8383989[/snapback] Du var meget tynn, tror neppe du prøver hardt nok 8384043[/snapback] Jeg skal love deg att det ikke er lett å legge på seg for alle! Jeg har egentlig ikke prøvd å legge på meg da men av og til kan det vere noen måner jeg spiser 7 brød skiver eller mer hvert måltid (da mener jeg ikke slike skiver som du skjerer opp med maskin i butikken jeg skjere altid opp brød selv og de er minst dobbelt så tykke!!) og noen månder kan det vere at jeg ikke spiser mer enn 1-2 brød skiver per måltid... men uansett blir jeg ikke tyngre eller lettere jeg har holt ca. 60 kg i over ett halv år nå! 8384138[/snapback] Hjelper ikke å drive å spise 7 brødskiver mer om dagen for å legge på seg vettu... Ikke rart du sliter Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Har nok en forbrenning som øker på om jeg spiser mer. Var 2 uker i Thailand i vinter, og hadde en enorm matlyst. Spiste over dobbelt så mye som de fleste andre jeg var sammen med. Jeg var "søpplekasse" og spiste alle restene etter lunsjer og middager, og vi var 9 stk på tur, så det var litt å ta av. Når jeg veide meg når jeg kom hjem var jeg gått ned 4 kilo i forhold til før jeg dro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Vær så snill, ta spørsmål om kosthold og trening i en ny tråd eller Den store treningstråden. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 ryggen min, som man aldri blir helt fornøyd med. Flexer ikke eller noe, men holder hendene der fordi det ser bedre ut enn når de henger rett ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg