Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Bertene. Nå sto det kvinner da  :whistle:

Uansett, hår er turn-off ja. Å ja både Linn C og Demille bør poste, skal  det skrives i denne tråden er bilder påkrevd  ;)

@Araziel. Bra fremgang ja, bare og fortsette her!

8369383[/snapback]

Begge har vel postet før i tråden tror jeg ;)

@Araziel. Ser stor forskjell på bildene, særlig ryggpartiet! Stå på så blir det enda bedre til sommeren :)

Lenke til kommentar

@DNA, Lambada, Hyrlen, -Lasse

Takk for positive kommentarer, hjelper stort på motivasjonen, og har tatt litt sol ja :D

Ingen planer om å slutte, så kommer sikkert noen flere bilder lengre uti prosessen. Har planer om å fortsette å ta bilder fra ca like lang avstand etc utover, moro å se når ting endrer på seg + at jeg kan sette sammen morphe-greier for å virkelig se forskjellen, blir gøy ;)

Lenke til kommentar
har posta et tidligere, men kan legge ut igjen med framgangs bilde.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bilde_0452.JPG

DSC00009.JPG

har kun av ryggen her :( mista mobil kabelen:(

men trener kun armhevinger, situps, kroppshevinger, vink, jogger rundt en 2 mil i veka + litt ekstra øvelser.

8372165[/snapback]

En rygg uten flex er liksom ikke så mye å kommentere.

Lenke til kommentar

Trena endel for noen måneder siden, men så ble d brått stopp:P

Men må vel begynne å kjøre endel på armene og bryst fremover..

Armene vises jo ikke så godt på dette bildet men...

Min%20kj%e6re.jpg

jon.JPG

Noen forslag fra dere med hva jeg bør kjøre mere på ?

Veier forøvrig 62 kg, og er 172 høy

Endret av Z4rgo
Lenke til kommentar
Trena endel for noen måneder siden, men så ble d brått stopp:P

Men må vel begynne å kjøre endel på armene og bryst fremover..

Armene vises jo ikke så godt på dette bildet men...

Noen forslag fra dere med hva jeg bør kjøre mere på ?

Veier forøvrig 62 kg, og er 172 høy

8373781[/snapback]

Er ikke noen pro på å kommentere, men jeg kan prøve:

Vet ikke om du flexer den hardt, men ser ut som om du har noe inni helvete med Trapezius, noe man bør være litt forsiktig med. Du får lite hals og skuldre om den blir for stor. Som sagt, vet ikke om det er at du flexer den mye her, ser jo sånn ut selv når jeg gjør det, if not, brems litt på den kanskje.

Men så hadde du awesome Latissimus dorsi da, misunnelig :cool: Bra mage/bryst også spør du meg.

Eneste jeg kan se er at man ser litt lite til Triceps brachii, men kan like gjerne være vinkelen. Som sagt, jeg er noob på dette ;)

post-52433-1176461967_thumb.jpg

Forklaringsbilde for moro skyld, må teste PS CS3 :D

Endret av araziel
Lenke til kommentar
Husker ikke hvor jeg leste det, men hår på brystet var vel på en god 2.plass for hva kvinner syntes var turn-on. Rumpe var vel på første, synd jeg mangler begge deler da.

8364509[/snapback]

Jaja, hår på brystet er turn-off i MIN venninne gjeng :D

8365585[/snapback]

Hele hår på brøstet diskusjonen har noe med alder å gjøre. Yngre jenter foretrekker kanskje glattbarbert brøst ( Kanskje fordi de fleste guttene de kjenner ikke har fått skikkelig hårvekst der enda ) Jentene jeg kjenner foretrekker hår på brøstet. Bare tegn på at man er voksen spør du meg. Kunne aldri tenkt meg å vokse meg ihvertfall.

Angående ryggbilde, kommer etterhvert. Må bare finne ett kamera jeg kan bruke først :)

Lenke til kommentar

Trener ikke noe spesielt på styrkeøvelser, blir noen situps og pushups for det meste. Sykler og svømmer et par ganger i uka. 180 cm høy og kanskje litt lite kjøtt på kroppen ( varierer rundt 60 kilo ) :blush:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Mage:

DSC02942%20copy_BW_smaller.jpg

"Vinger": :D

DSC03137_cut_bw_smaller.jpg

Rygg:

Ribbevegg_bakfra_rotate_cut_small_smaller.jpg

Arm:

DSC02850_smaller.jpg

Endret av AlfSimen
Lenke til kommentar

AlfSimes: Jeg reagerte øyeblikkelig på at du så ganske tynn ut og når du sier at du veier 60 kg og er 180 høy blir dette bekreftet.

Med en BMI-verdi på 18,5 bør du få i deg mer mat eller så bør du kjøpe deg et gainer kosttilskudd. Selv er jeg 178 og veier ca 75 kg og jeg synes ikke jeg er spesielt kraftig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Prosjektet mitt i vår/sommer blir å gjøre ryggen skikkelig, kan bli spennende å se hvordan det går. Hadde vært supert å ha en V-form som ikke ødelegges av underhudsfett og håndtak :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ikke noe særlig, jeg hadde bare en sånn tøyse-photoshoot med selvutløser og gikk bare for et bilde der man kunne se hele ryggen. Hvis du tenker på skuldrene så blir de sånn bare jeg løfter opp armene :) Har et bilde der jeg står rett opp og ned og ikke gjør noenting med ryggen, men synes jeg har så mye vinger der at det tør man ikke legge ut :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Kanskje senere, hvis/når man kanskje har muligheter til å se konturer der fremme :) Før den tid er det lite å vise, om vi ikke skal døpe om tråden til "den store fiskepuddingtråden" elns.

Lenke til kommentar
AlfSimes: Jeg reagerte øyeblikkelig på at du så ganske tynn ut og når du sier at du veier 60 kg og er 180 høy blir dette bekreftet.

Med en BMI-verdi på 18,5 bør du få i deg mer mat eller så bør du kjøpe deg et gainer kosttilskudd. Selv er jeg 178 og veier ca 75 kg og jeg synes ikke jeg er spesielt kraftig.

8380220[/snapback]

Jeg har brukt litt gainer for å prøve å få opp vekta litt, men grunnet ekstrem forbrenning så tar det bare et par uker med ferie eller noe annet hvor jeg ikke bruker det, og så går jeg ned 4-5 kg igjen (og det selv om jeg spiser som en hest). :dontgetit:

Andre kommentarer enn at jeg bare er et skjelett? :p

Endret av AlfSimen
Lenke til kommentar
Jeg har brukt litt gainer for å prøve å få opp vekta litt, men grunnet ekstrem forbrenning så tar det bare et par uker med ferie eller noe annet hvor jeg ikke bruker det, og så går jeg ned 4-5 kg igjen (og det selv om jeg spiser som en hest).  :dontgetit:

8380769[/snapback]

Jeg har samme problem som deg. Mista 2-3 kg i påskeferien og jeg spiste en hel del, men hadde ikke proteinshakes/carbs tilgjengelige.

Når man engang er smallboned er det iallefall viktig å få i seg nok proteiner, jeg tar to shakes om dagen, med carbs etter trening. Ellers prøver jeg i grunn bare å spise så mye jeg kan :p

Så jo veldig bra ut ellers imho, bare legg på deg litt ;)

Prosjektet mitt i vår/sommer blir å gjøre ryggen skikkelig, kan bli spennende å se hvordan det går. Hadde vært supert å ha en V-form som ikke ødelegges av underhudsfett og håndtak  :D

8380702[/snapback]

Synes det så bra ut jeg, ser ikke mye håndtak der gitt. For lite underhudsfett er direkte skadelig for dere av det annet kjønn. Tror en del jenter på forumet har et en smule urealistisk bilde på hva som er fint. De fleste av oss liker ikke fitnessmodeller :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...