Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Kassa? Har du sett resten av kroppen.. Er jo reine "huleboeren da".. :p Hehe.. Så shaving ville tatt uker, pluss at etter utallige shavings, vil jeg hatt rene piggsvin kaktusen rundt hele kroppen..

Har ikke trent på år. Pluss at grunnet depresjoner, har jeg ikke kommet igang med trening enda.. Den som venter, venter ikke forjeves..

Ang. lys hud.. Tror du ikke jeg vet det eller? Hadde jeg blitt tatt av et snøskred naken, kunne jeg bare gidd opp håpet om å bli funnet av Røde-Kors...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du shaver? Elr er det ingenting å shave? :wee:

8353736[/snapback]

Hysj på deg!! :whistle:

Njaa.. jeg kan nå lugge meg på brystkassa, men jeg har langt fra noen pels. Er egentlig ikke noe trist for å ikke ha så kraftig hårvekst. Værre er det med at jeg har småhårete korsrygg (ikke hele ryggen, men korsryggen). Spørsmål til deg som er jente, er det også "ekkelt" ?

Etter din standard, eller "generell"?

8353743[/snapback]

Holdningen har spredd seg ganske langt, men jeg hadde ikke lagt for mye i det :]
Lenke til kommentar
Njaa.. jeg kan nå lugge meg på brystkassa, men jeg har langt fra noen pels. Er egentlig ikke noe trist for å ikke ha så kraftig hårvekst. Værre er det med at jeg har småhårete korsrygg (ikke hele ryggen, men korsryggen). Spørsmål til deg som er jente, er det også "ekkelt" ?

8353835[/snapback]

Ikke den eneste. Har lyst til å ta et bilde, bare for å se selv :p
Lenke til kommentar
Hysj på deg!! :whistle:

8353835[/snapback]

Det er vel ikke såå ekkelt nei. Eller, kommer jo ann på om du er bleik, og hvor mørkt håret er. Jeg personlig mener masse hårvekst på brystet er værre enn på korsryggen.

Lenke til kommentar

jeg har ofte lurt på om alle får mye større muskler av å trene, for jeg har relativt små muskler, men jeg slår de fleste å klassen min (mange av dem har større muskler enn meg) i håndbakk og arm hevinger og slikt...

så lurte jeg på virker trening likt på alle? :hmm:

Lenke til kommentar
jeg har ofte lurt på om alle får mye større muskler av å trene, for jeg har relativt små muskler, men jeg slår de fleste å klassen min (mange av dem har større muskler enn meg) i håndbakk og arm hevinger og slikt...

så lurte jeg på virker trening likt på alle? :hmm:

8354018[/snapback]

Armhevinger har en del med kroppsvekt å gjøre, og håndbak har mye med teknikk å gjøre, forresten. Men om man har store muskler i forhold til styrken har en del med genetikk å gjøre (muskeltype osv) og en del med hvordan du trener å gjøre. Men spør heller om dette i Den Store Treningstråden eller noe sånt.
Lenke til kommentar

Ingen her som legger ut bilder jo...

P1010014.jpg

Armene måler litt over 41 cm.

Bryst er her:

P2200019.jpg

Det øverste er nyere. Hvis du klager på lite bryst kan jeg legge til at jeg ikke har vært istand til å trene bryst på 3/4 år pga av skade.

Løft:

knebøy: 125

Markløft: 165

Benk: 100 bare

Kan nevne jeg ikke har trent ordentlig på 2 mnd også da ;) Kom igjen! Kast opp noen bilder da... Har ikke trent på århundrer jeg heller, men tørr nå å kaste opp bilder selv om jeg ikke er på topp

Endret av Lord-of-the-End-Times
Lenke til kommentar
i214020576_88471_5.jpg

Sånn ser da min overkropp ut. Er vel egentlig fornøyd. Men.. frister litt med six pack, uten å måtte stramme magen. Kommer såklart tilbake til det jeg har fått høre av de aller fleste gutter om at jeg ikke burde ha det og sånn..

7921140[/snapback]

er bare gutter som blir sjalue =P er ikke fint med STORE sixpack, men småe er vel fine ^^, bare ikke få de til å være små tette magemuskler.. det ekke fint på jenter =/ ellers få deg 2pack, fineste på jenter ;D

Lenke til kommentar
Husker ikke hvor jeg leste det, men hår på brystet var vel på en god 2.plass for hva kvinner syntes var turn-on. Rumpe var vel på første, synd jeg mangler begge deler da.

8364509[/snapback]

Jaja, hår på brystet er turn-off i MIN venninne gjeng :D

8365585[/snapback]

LOL

Hår generelt andre steder enn i ansiktet er ikke særlig pent spør du meg. Litt hår må man selvsagt regne med på legger osv, men jo mindre hår en fyr har på kassa jo bedre!

8365683[/snapback]

Enig.

Hår er turnoff :)

Voksing er et must for de som har hår her og der.

På tide med en bilde Linn C?

Sendte bilde av meg til dama i går og fikk denne komentaren om bilde tilbake på mail:

http://farm1.static.flickr.com/212/4529489...ea4a303ff_o.jpg

Sommern er her om 80 dager i følge Elixia :)

Lenke til kommentar

post-52433-1176374404_thumb.jpg

Bør nevnes at jeg overhodet ikke vet hvordan jeg skal posere så kommentarer angående det mottas med takk :p

Må iallefall si meg selv fornøyd med framgangen på 2 mnd, synes jeg ser det spesielt godt på venstrearmen. Når jeg begynte klarte jeg maks 7kg med den i stående hammercurl (12x3) selv om høyrearmen kunne tatt litt mer, nå tar jeg 13kg :thumbup:

EDIT: Og de damene jeg har spurt inkl. min kjære frue liker hår på brystet så lenge det ikke er i overmåte, so there.

I underkant av 70kg ellerno på det første, er vel 75kg nå. 178cm.

Endret av araziel
Lenke til kommentar

Bra framgang det ja! Ser du har tatt litt sol også, det hjelper for å fremheve musklene og gjør at du får en deiligere kropp :p Huff hørtes litt homo ut...

Uansett, fortsett slik, blir veldig bra.

Er også bra at du tar såpass like bilder før og etter hvor du poserer identisk. På den måten ser du akkurat hvor mye treningen har hjulpet. Jeg regner med du er fornøyd og det hjelper som inspirasjon videre til treninga. ;)

Stå på!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...