Hod Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 igrunn mest opptatt av magen neida.. har ikke noe annet akkurat nuh. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 det er egentli ikke så mange bilder her igrunn....ingen som vil vise seg frem? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Folk flest her inne har vel ikke en kropp som bør vises frem Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Folk flest her inne har vel ikke en kropp som bør vises frem 8336580[/snapback] muli det ligger no i det Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 hva må egentli til får å fa en slik kropp. det er det jeg drømmer om. http://www.youtube.com/watch?v=QlGCM3w69mw http://www.youtube.com/watch?v=NV8BP0JQU_Q Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg har ikke bilder, men jeg har en film. Dette er etter en hel Big One Pepperoni og en uke med treningsfri: . Jeg kommer til å legge ut noen bilder etter et par uker med trening. EDIT: Jeg er han i bar overkropp, såklart. 8330020[/snapback] HHAHHAAHAHAHA Jeg lo faktisk bra IRL av den der. jaja. Glad det er lenge til beachen enda Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8335648[/snapback] Bilder fra siden er så bullshit, tar du bilder av overkroppen og legger ut ta iallefall rett mot magen og ikke fra siden. fusk Endret 8. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Folk flest her inne har vel ikke en kropp som bør vises frem 8336580[/snapback] Men de fleste som har postet her seriøst har jo faktisk ganske bra form @Bodybuilder, 2-3år med hard trening og strikt kosthold så skal du ikke være veldig langt ifra. Men hvor sunt det er og leve slik fra man er 16 er noe annet, man blir veldig selvsentrert og det sosiale lider som regel. Endret 8. april 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Spis mye, tren mye, og tilslutt deff. Det er oppskriften alle følger Enten de velger å bruke sterioder eller ikke. Men AS suger jo Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) @Bodybuilder, 2-3år med hard trening og strikt kosthold så skal du ikke være veldig langt ifra. Men hvor sunt det er og leve slik fra man er 16 er noe annet, man blir veldig selvsentrert og det sosiale lider som regel. 8338366[/snapback] Sant det ja. Å spise til rette tider kan være litt slitsomt hvis man må ha med seg mat over til andre osv osv og man blir veldig selvsentrert ja. Har gjort det siden jeg var 15 og har hatt ble resultater så er verdt det hva må egentli til får å fa en slik kropp. det er det jeg drømmer om. http://www.youtube.com/watch?v=QlGCM3w69mw http://www.youtube.com/watch?v=NV8BP0JQU_Q 8336607[/snapback] Ekstrem viljestyrke, gode gener, spise mye, sove mye. Become a machine! Det er ikke mange som har gode nok gener til å se sånn ut når de er 16 år. Endret 9. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Kommer med noen nye bilder idag. Helt forferdelig posering på den frontbicepsen... Hehe... Symmetrisk gedigen bom! Endret 9. april 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Kommer med noen nye bilder idag. Helt forferdelig posering på den frontbicepsen... Hehe... Symmetrisk gedigen bom! 8342175[/snapback] Hva er det som har skjedd med ansiktet ditt? Endret 9. april 2007 av premium Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Angrepet av sensur Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Synes du heiser opp brystkassa for mye. På den måten blir brystmusklene mye mindre og vanskelig å evaluere. Men ser vel ut som en helt normal kropp, ikke noe særlig muskler, men ikke noe fett heller. Godt utgangspunkt ihvertfall da Tør ikke legge ut bilde jeg Nettopp begynt å trene igjen nå etter lang pause så poster kanskje noe til sommeren Nå er det ikke mye igjen. Hehe Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Men ser vel ut som en helt normal kropp, ikke noe særlig muskler, men ikke noe fett heller. 8353189[/snapback] Så kritisk du måtte være da Synes bicepsen var bra ivertfal! Hva måler den? Endret 10. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Synes bicepsen var bra ivertfal! Hva måler den? 8353251[/snapback] Vær klar over at triceps er en større del av overarmen enn biceps, så å måle overarmenes omkrets er langt fra det samme som å måle biceps. Men heldigvis har folk gjerne ganske proporsjonerte triceps/biceps så ting jevner seg ut Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Jaja, er bare så vant til å si biceps, vet det er overarm Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Dårlig med hår her karer. Derfor kommer jeg med mitt voksne bidrag. Slik at vi kan jevne ut en gang for alle. Åpnes kun ved toleranse av mye hår.. (Hadde større bryster før ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Godt utgangspunkt det der. Piercing i nippeln ja, digg og ta? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 + for nipplerings og manglende anntydning til nerdekropp. - for lite definisjon og lyshud. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Mer hår enn en liten veiviser kommer jeg ikke til å ha på leeenge. Gjør deg både mer udefinert, pluss at det visstnok er usexy.. har hvertfall hørt et par jenter fryde seg over at det har kommet på moten at guttene shaver kassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg