John-Abruzzi Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) **** bilder slettet **** Endret 3. juni 2007 av Bodybuilder Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Helt greit, du mangler fortsatt en haug med volum før du kan leve opp til brukernavnet men du har et bra utgangspunkt. Spis og tren hardt i 2-3 år (bygg muskler - dropp deffen mot sommer og sats heller på å bygge fremover) så vil du høste store frukter Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Bodybuilder Synes det her så nærmest perfekt ut, ingenting som så unatrulig og bulende ut Edit: Litt lite markante muskler i nederste del av mage Endret 6. april 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 ja. litt "kroppsfett" skal vekk snart Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Nesj, drit i deffen og spis like mye viss ikke mer framover så skal du se resultatene kommer. Om 3 år kan du begynne å planlegge en deff. Dessuten så har du lav nok fett% som det er. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 ja. litt "kroppsfett" skal vekk snart 8322235[/snapback] Du kommer bare å sette deg selv et par mnd tilbake i treningen. Totalt unødvendig med en allerede lav kroppsprosent. Fremskritt er nøkkelen Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg har ikke bilder, men jeg har en film. Dette er etter en hel Big One Pepperoni og en uke med treningsfri: . Jeg kommer til å legge ut noen bilder etter et par uker med trening. EDIT: Jeg er han i bar overkropp, såklart. Endret 7. april 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 haha, morsom video Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Når det gjelder videoen: Det er ikke lydeffekter det er snakk om altså. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Var vanskelig å kommentere egentlig, man ser jo ikke noe. Men haha, den var jo litt festlig Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 hehe, ganske realistisk. Fikk med det å knuse vinduet, så bra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Imponerende den vindusknusingen.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Nå er det vel kanskje overkroppen vi skal gi respons på Hva er det du er ute etter? ..Og jo, genialt knock out. Haha Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg veit ikke, hvis noen har noen kommentarer kan de gjerne komme med dem. Men det er mest ryggen det er snakk om, når det gjelder forsiden ser det ut som at jeg har pondus siden jeg spiste ganske mye rett før opptaket. EDIT: Var vanskelig å kommentere egentlig, man ser jo ikke noe. 8330050[/snapback] Sant, får vel komme med noe mer om en stund i stedet. Endret 8. april 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 haha. jeg digget det med vinduet. og soda, pepsi...haha Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Det ville vært å lyve hvis man sa at den ikke var underholdende Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Bra det Bodybuilder. Hvor lenge har du trent? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 hvor lenge jeg har trent, halvt år vekter...kanskje litt mer... Lenke til kommentar
Hod Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 jaja. Glad det er lenge til beachen enda Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Ser ikke ille ut det der Men du kan jo legge til et bilde som viser litt mer enn bare magen Magen er ikke det viktigeste for å si det slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg