Hashtægg Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Magen min har forandret seg utrolig mye siden jeg begynte å trene ordentlig. 8306139[/snapback] Ja Det så bra ut da. Ser ut som du har fått litt mer muskler, og det er alltid en bra ting, samtidig som "fettet" som var (Om man kan kalle det det) Har blitt borte. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Synes det så bra ut jeg, men du må ikke bli tynnere ihvertfall! Klarer du og holde det slik det er nå så blir det bra. Spise bra og fortsette og trene Kanskje jeg kommer tilbake med bilde av meg jeg også, se om jeg orker å begynne å trene overkroppen.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Trenger ikke bli tynnere nå. Og solarium er en fin ting. Musklene blir mer markert med litt farge på huden. Endret 4. april 2007 av Camron Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Tørr ikke ta solarium Veit jeg absolutt burde. Det er ikke noe problem å få tellt hvor mange blodårer det finnes i kroppen min. Jeg er gjennomsiktig. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Hvorfor tørr du ikke det? Du kan alltids bruke selvbruningskrem elns. istedenfor. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Hvorfor tørr du ikke det? Man kan få kreft Du kan alltids bruke selvbruningskrem elns. istedenfor. 8306500[/snapback] lol. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg får lett klautrofobi, derfor ikke sol. Klarte å ligge i hele to minutter før jeg ikke klarte mer forrige gang. Final destination 2 har ikke hjulpet på skrekken min heller Selvbruningskrem blir man orange av ^^ Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg får lett klautrofobi, derfor ikke sol. Klarte å ligge i hele to minutter før jeg ikke klarte mer forrige gang. Final destination 2 har ikke hjulpet på skrekken min heller tongue.gif Selvbruningskrem blir man orange av ^^ Hmm prøve å ligge 4 minutter neste gang? Neida hvis du får klaus så er det vel ikke noe å gjøre med det. Blir ikke oransje av selvbruningskrem, da bruker du ikke skikkelig krem. Men skjønner hvis du ikke vil bruke det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Har bestemt meg for å sole meg iår Har ikke vært på stranda på 2 eller 3 år. Ikke akkurat rart jeg er selvlysende ^^ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Er vel bare å tørre, bestemme deg for at du skal tørre det. Prøv å ha den så mye åpen som mulig Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 La gutten få si meningene sine Lo litt av kommentaren hans i værtfall. Beklager med buksa. Den er sikkert 5 størrelser for stor. Takk for tilbakemelding. Noen som har forslag til forbedringer? 8306204[/snapback] Ser tydelig forskjell her ja! Kanskje du skulle legge på deg litt, var bare det at det så ekstremt "skinny" ut? Når man får opp fettprosenten litt har man bedre grunnlag for å trene mer, større muskler osv. (hvis man ikke trener for å bli syltynn da) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg syns magen din var finere før. 8306167[/snapback] Må egentlig si meg enig der. Du har alt for lite fett på siste bildet. Du burde heller legge på deg litt. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Hvis hun fokuserer mer på å få mer muskler, enn på å "fjerne" fett. Som ikke er der, tror jeg det kan bli bra. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) gamle bilder, men men. får prøve å ta noen nye snart Endret 4. april 2007 av Grievdus Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Jeg syns magen din var finere før. 8306167[/snapback] Må egentlig si meg enig der. Du har alt for lite fett på siste bildet. Du burde heller legge på deg litt. 8307399[/snapback] Henger meg på her. Men var selvsagt ikke en stygg mage på bildene av nyere dato. Grievdus: Hvor mye olje gikk det med? Endret 4. april 2007 av KjellV Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Grievdus: Hvor mye olje gikk det med? Mye Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Grievdus: Hvor mye olje gikk det med? Mye 8311651[/snapback] Ser sånn ut ja. Ellers en kurant kropp. Litt spinkel kanskje. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 får prøve å legga ut nye bilder av meg etter påske . dissa bildene er litt gammle Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Det så mye bedre ut uten olje i allfall, du så nesten ut som en ål med six-pack. EDIT: Men er åler slimete? Det er spørsmålet. Endret 5. april 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Jeg syns magen din var finere før. 8306167[/snapback] Må egentlig si meg enig der. Du har alt for lite fett på siste bildet. Du burde heller legge på deg litt. 8307399[/snapback] signed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg