Gjest member-101642 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Meg sett bakfra. Trent i to måneder. 17 år. Endret 3. april 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Meg sett bakfra. Trent i to måneder. 17 år. 8302899[/snapback] Bildet da? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Han tok det vist vekk. Men så bra ut da.. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Du vet at tråden har bildeplikt, Demille? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Der var bildene på plass. Respons, noen? Tips til hva som kan forbedres? Endret 3. april 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Du vet at tråden har bildeplikt, Demille? 8303007[/snapback] Er det?.. Mange som poster uten bilde da. Dessuten, magen min er ikke det jeg er mest fornøyd med. Jeg trener den mest nå, vil få litt "synelige" muskler der. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Der var bildene på plass. Respons, noen? Tips til hva som kan forbedres? 8303045[/snapback] Bare fortsett og tren og spis du! Du virker veldig tynn nå, men fortsetter du å trene får du en bra kropp. Dessuten, magen min er ikke det jeg er mest fornøyd med. Jeg trener den mest nå, vil få litt "synelige" muskler der. 8303047[/snapback] Si meg, finnes det jenter som er fornøyde nok med magen sin? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Ser ut som er bra utgangspunkt det TheGnome. Spis mye og legg litt på deg så skal det nok gå! Fler en meg og et par til på forumet her som er spinkloes. Eller er det bare "bolere" her? 8296840[/snapback] Er langt fra spinkel Men hver så snill ikke bruk ordtaket "bolere" det høres så utrolig dumt ut. Er feil å kalle noen som er store "bolere" og mange kan ta seg nær av sånt Edit: Nei, det er faktisk ikke bildeplikt. Endret 3. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Si meg, finnes det jenter som er fornøyde nok med magen sin? 8303107[/snapback] Ja, vil nå si det. Har ei som elsker sin Men hu liker egentlig det meste ved kroppen sin. Men joa, er nok en del jenter som er litt usikre på seg selv og kroppen. Aner ikke hvorfor... Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Vær stolt av den kroppen man har Uansett Btw, vil tipse deg TheGnome mot å spise for fort/bulke. Jeg gjorde det, vokste mye i både styrke og størrelse, resultatet var strekkmerker, strekkmerker og atter strekkmerker. Vil prøve hindre andre i å få det. Angrer veldig, de går aldri bort... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Vær stolt av den kroppen man har Uansett Btw, vil tipse deg TheGnome mot å spise for fort/bulke. Jeg gjorde det, vokste mye i både styrke og størrelse, resultatet var strekkmerker, strekkmerker og atter strekkmerker. Vil prøve hindre andre i å få det. Angrer veldig, de går aldri bort... 8303239[/snapback] Hvordan fikk du strekkmerker av det og er det en gang mulig? Selv bulket jeg meg opp fra 64kg til 84kg på 7mnd og jeg har ikke strekkmerker. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Er klar over at jeg burde legge på meg litt. Fettprosenten min har alltid vært lav. Har klart å gå opp ti kilo de siste ni månedene, og satser på ti til dette året. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Angrer veldig, de går aldri bort...8303239[/snapback] Du mener det? Bløff og fanteri. Det skal forresten en del til for å få strekkmerker, ingen fare ved å spise og trene mye. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Spørs jo fra person til person. Noen får det lettere enn andre. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Spørs jo fra person til person. Noen får det lettere enn andre. 8303348[/snapback] Og de færreste av forumbrukerne får det neppe uansett Det var det som var poenget Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Selv bulket jeg meg opp fra 64kg til 84kg på 7mnd 8303281[/snapback] sykt! Du er helten min, hvertfall for i dag! Hvordan i helvete klarte du det? Sånn type våkne opp om natta og tømme i seg masse karbs + spise som et helvete hele tida? Må være utrolig hardt! Er fornøyd med å ha lagt på meg 5 kg (riktignok omtrent ren muskelmasse) siden august jeg... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Nå skal jeg vise dere hvordan det er og gå i 12 år uten og løfte en vekt! Når du tidligere var amatør bodybuilder Skal begynne og trene igjen men trenger et spark i røven! På topp var jeg 115 kilo, Nå er jeg 95 kilo deigklump! 1.76Cm høy 32år Endret 3. april 2007 av ASCIWhite Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 sykt! Du er helten min, hvertfall for i dag! Hvordan i helvete klarte du det? Sånn type våkne opp om natta og tømme i seg masse karbs + spise som et helvete hele tida? Må være utrolig hardt! Er fornøyd med å ha lagt på meg 5 kg (riktignok omtrent ren muskelmasse) siden august jeg... 8303538[/snapback] Takk Vel jeg spiste rett og slett i kcal overskudd og nok proteiner og karbohydrater. Og det rare med det hele er at jeg nesten ikke har lagt på meg noe fett. Jeg hadde litt fett på kroppen til og med av en kroppsvekt på 64kg og nå har jeg omtrent like mye fett, kanskje bittelitt mer. Men ikke mye. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Nå skal jeg vise dere hvordan det er og gå i 12 år uten og løfte en vekt! Når du tidligere var amatør bodybuilder Skal begynne og trene igjen men trenger et spark i røven! På topp var jeg 115 kilo, Nå er jeg 95 kilo deigklump! 1.76Cm høy 8303592[/snapback] Kult, stilt i mange stevner eller? Du vet iallefall hva som skal til da Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Kult, stilt i mange stevner eller? Du vet iallefall hva som skal til da Det ble noen få lokale Ikke noe kjempestore greier! Men det er jo driiitgøy når du begynner og bli hekta. Krasja i bil og ødela nakken min så jeg må høre med legen om det går greit og begynne igjen (Savner det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg