DNA Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Mye karbohydrater, hvertfall det jeg har hørt. 8169633[/snapback] Mye karbohydrater er ikke dumt når han skal opp i vekt. Sefølgelig er brød med hvitt mel ikke å anbefale. Men rugbrød f.eks er et bra brød Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Selvom dette bryter litt med mine grunnprinsipper, så legger jeg ut et ryggbilde. 1.84 høy, 86kg. Suger til å posere, og står som enkelte ser ganske skjevt. Endret 16. mars 2007 av Rakkerunge Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 prøv og øk kalori inntaket. Å kutt ned på brød og hvetemel. 8167633[/snapback] Hva er galt med brød? 8169591[/snapback] Det meste av brød man spiser inneholder enten for mye hvetemel, eller for mange kornsorter. Mange kornsorter er bra, men ikke hvis man spiser mye brød iløpet av en dag. Da sliter forbrenningen mer enn den trenger. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 prøv og øk kalori inntaket. Å kutt ned på brød og hvetemel. 8167633[/snapback] Hva er galt med brød? 8169591[/snapback] Det meste av brød man spiser inneholder enten for mye hvetemel, eller for mange kornsorter. Mange kornsorter er bra, men ikke hvis man spiser mye brød iløpet av en dag. Da sliter forbrenningen mer enn den trenger. 8170321[/snapback] Hva mener du egentlig med det? På hvilken måte "sliter forbrenningen"? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Hva mener du egentlig med det? På hvilken måte "sliter forbrenningen"? 8171537[/snapback] Korn i seg selv er hardt og bryte ned, derfor man lenge trekker næring fra dette. Nå er husker jeg ikke alle fremmedordene Stellander klarte og putte inn i forklaringen, men det grunnleggende var at kornsorter ofte ble brutt ned ulikt også. Dermed slet man. Og forbrenningen ble svekket. Blir litt som et stort måltid at magen får for mye og jobbe med. Nå har jeg dette fra Thomas Stellander, en meget kyndig mann. Men om det er noen som kan fiske opp andre opplysninger er dem velkommen, så jeg kan spise favorittbrødet mitt igjen med god samvittighet. edit: Å hva er opp med """" ? Endret 16. mars 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
epyks Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Mye karbohydrater, hvertfall det jeg har hørt. 8169633[/snapback] Mye karbohydrater er ikke dumt når han skal opp i vekt. Sefølgelig er brød med hvitt mel ikke å anbefale. Men rugbrød f.eks er et bra brød 8169678[/snapback] Ja, mulig det var det jeg hadde hørt. Visste ihvertfall at noe med brød ikke var helt bra. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Nå er det ikke så lenge til sommeren så jeg skal fokusere på muskelbygging istedet for styrke en stund nå. Poster vel ett bilde om ikke altfor lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Sliter litt med ryggsymmetrien for tia, kjører stående roing (hantler) med et set ekstra på den minste siden for å jevne ut... Flere tips? Endret 25. mars 2007 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg legger ut bilde nå jeg får klipt håret og har blitt mindre feit Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg legger ut bilde nå jeg får klipt håret og har blitt mindre feit 8231487[/snapback] Støtter den Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Anbefaler dere å i det minste ta et før-bilde, om bare for å se på det selv. Jeg angrer jævlig på at jeg ikke gjorde det. Har litt lyst å legge ut ryggbilde her selv, men jeg er tjukk jeg også. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Sliter litt med ryggsymmetrien for tia, kjører stående roing (hantler) med et set ekstra på den minste siden for å jevne ut... Flere tips? 8231440[/snapback] Er det så lurt å kjøre et sett mer på den ene siden da? Hadde det vært meg ville jeg kjørt likt på begge sider og gitt meg når den svakeste siden gir seg. Når du kjører stående roing med hantler er det veldig viktig å ikke tenke som så at du klarte bare 8 på venstresiden, mens du klarer greit 10 på høyre og så ta 10. Jeg tror ved å kjøre likt på begge sider så vil symmetrien komme seg. Så lenge du ikke er BB er det jo heller ikke så viktig syns nå jeg... Forresten er den viktigste øvelsen for rygg markløft. Å ha et treningsopplegg uten markløft er som Nirvana uten Kurt Cobain Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Markløft hjelper veldig lite på latsa som jeg sliter med. Markløft river mer på nakke og midtre rygg. Og nei, mark er ikke SÅ viktig. Takk for tipsene anyways Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Markløft hjelper veldig lite på latsa som jeg sliter med. Markløft river mer på nakke og midtre rygg. Og nei, mark er ikke SÅ viktig. Takk for tipsene anyways 8234790[/snapback] Mark ER viktig For lats så kjør chins eller nedtrekk Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Markløft hjelper veldig lite på latsa som jeg sliter med. Markløft river mer på nakke og midtre rygg. Og nei, mark er ikke SÅ viktig. Takk for tipsene anyways 8234790[/snapback] Mark ER viktig For lats så kjør chins eller nedtrekk 8235142[/snapback] I know, I know... Men mark drar lite på lats. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Mye veltrent her Selv har jeg mista mye muskelmasse, fett de siste 5 årene. Holdningen har blitt elendig å jeg er 181 høy å veier 68 kg for 5 år siden var jeg 181 høy og 74 kilo. Ta det regnestykket selv Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Så du har mistet fett eller muskler? en kombinasjon av begge? bare en ting å gjøre, kom deg vekk fra dataen!! :!: Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Så du har mistet fett eller muskler? en kombinasjon av begge? bare en ting å gjøre, kom deg vekk fra dataen!! :!: 8236528[/snapback] Tro meg det har jeg tenkt flere ganger, menne så er det å få det gjort også da. Hadde en fin plan der jeg nappa ut skjermkortet, slik at jeg ikke kan spille nye spill. Men så var det å få det gjort da :!: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Så du har mistet fett eller muskler? en kombinasjon av begge? bare en ting å gjøre, kom deg vekk fra dataen!! :!: 8236528[/snapback] Tro meg det har jeg tenkt flere ganger, menne så er det å få det gjort også da. Hadde en fin plan der jeg nappa ut skjermkortet, slik at jeg ikke kan spille nye spill. Men så var det å få det gjort da :!: 8236588[/snapback] Hehe.. Nå som det er fint vær og varmt ute. Gå ut og sykle/gå/jogge/svømme om du er viking. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Mm sykkel er flott, nu blire sykling til jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg