Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kommer jeg da og skiller meg ut fra <10% fett-klubben. Det er tydelig at det er første gang jeg besøker denne delen av forumet. Jeg har aldri trent seriøst i mine 19 år. Bare noe av og på i perioder på få uker. Så det man ser på bildet er resultatet av naturlig vekst og for mye cola kombinert med lite mulighet til å sprette rundt i naturen. Men til sommeren når jeg flytter hjem til sunnmøre skal jeg få på fjellskoene og kaste mine 188cm og 105kg mellom steinrøysene i sunnmørsalpene. Da skal fettet forsvinne i alle fall.

Er det noen med ekspertise som ser om jeg har noe å bygge på? Jeg tror jeg er ganske kraftig, også hvis man ser bort i fra fettet. "Big boned", altså. Og naturlig sterk. Men er det noe å bygge på?

lagretpost-71433-1171851876_thumb.jpg

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Er det noen med ekspertise som ser om jeg har noe å bygge på? Jeg tror jeg er ganske kraftig, også hvis man ser bort i fra fettet. "Big boned", altså. Og naturlig sterk. Men er det noe å bygge på?

7974804[/snapback]

Alle kan bygge, og jeg tror ikke du har noe dårlig utgangspunkt heller. Tren styrke i ett år så ser du stor fremgang. Lykke til med fjellturene, jeg missunner deg litt tilgangen på sunnmørsalpene.
Lenke til kommentar

Ja, det var det jeg tenkte å begynne med. Med såpass mye unødvendig vekt og elendig kondis så venter jeg litt med MJK- og Gerilja-programmer. Begynner i det små med gåturer og etterhvert litt jogging, kombinert med naturlige styrkeøvelser (pushups, situps o.l.) for å få opp forbrenningen. Må også slutte med drittmaten.

Lenke til kommentar
Du hadde armer iallefall da :dribble:

Ser ut som sjimpanse armer til kroppen :) (altså store armer iforhold til kroppen)

Og hva skjer med skuldern din? Er det en diger muskel? :dribble:

*Ikke ment negtivt om du tolker det slik*

8001276[/snapback]

Ryggen henger etter resten av kroppen ja, men den kommer seg. Jeg jobber hardt med ryggen om dagen, chins, roing og markløft FTW :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...