Ol'H Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Ta slikt i egnet tråd da. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Nå har dere noe å strebe etter :!: Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Får vel poste bilde av min jeg også da! xD Er 14 år, trener TKD, sykler en del. ca. 160cm, veier rundt 60 kilo ;o EDIT: Tok i ganske mye i gymmen i dag: Endret 19. februar 2007 av tommyeggen Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Så kommer jeg da og skiller meg ut fra <10% fett-klubben. Det er tydelig at det er første gang jeg besøker denne delen av forumet. Jeg har aldri trent seriøst i mine 19 år. Bare noe av og på i perioder på få uker. Så det man ser på bildet er resultatet av naturlig vekst og for mye cola kombinert med lite mulighet til å sprette rundt i naturen. Men til sommeren når jeg flytter hjem til sunnmøre skal jeg få på fjellskoene og kaste mine 188cm og 105kg mellom steinrøysene i sunnmørsalpene. Da skal fettet forsvinne i alle fall. Er det noen med ekspertise som ser om jeg har noe å bygge på? Jeg tror jeg er ganske kraftig, også hvis man ser bort i fra fettet. "Big boned", altså. Og naturlig sterk. Men er det noe å bygge på? lagret Endret 19. februar 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Er det noen med ekspertise som ser om jeg har noe å bygge på? Jeg tror jeg er ganske kraftig, også hvis man ser bort i fra fettet. "Big boned", altså. Og naturlig sterk. Men er det noe å bygge på? 7974804[/snapback] Alle kan bygge, og jeg tror ikke du har noe dårlig utgangspunkt heller. Tren styrke i ett år så ser du stor fremgang. Lykke til med fjellturene, jeg missunner deg litt tilgangen på sunnmørsalpene. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Syns da ikke du hadde så mye fett. Litt rask gange 3-4 ganger i uka vill hjelpe Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Ja, det var det jeg tenkte å begynne med. Med såpass mye unødvendig vekt og elendig kondis så venter jeg litt med MJK- og Gerilja-programmer. Begynner i det små med gåturer og etterhvert litt jogging, kombinert med naturlige styrkeøvelser (pushups, situps o.l.) for å få opp forbrenningen. Må også slutte med drittmaten. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Kostholdet er det viktigste. Sett deg ned og se litt på livsstilen din, hva du bør spise og hva du ikke bør spise. Første punkt, null goderi og brus i ukedagene, i helgene kan man unne seg litt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Kostholdendring er alt, å der er absolutt mulig. Jeg gikk fra 3Liter cola og frossen pizza til proteinshakes og kylling/biff. Å jeg angrer ikke et sekund. Alt ble så mye lettere og jeg grodde helt vilt i starten. Selv om jeg nå har fått meg en skikkelig knekk. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Bra det der, kengdal ! Får vi se fremsiden også? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Bra det der, kengdal ! Får vi se fremsiden også? 7998167[/snapback] Det får dere nok ikke nå, men til sommeren skal vi se hva jeg for til Lenke til kommentar
4MB Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Da får vel jeg og legge ut et bilde da 14år.. Trener en del push-ups osv og har fått en del fra kickboxing.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 ta et bilde forfra.. man ser større ut en det man er med en slik vinkel.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 *bilde* 7998138[/snapback] åjadda, dette var stort og flott Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 *bilde* 7998138[/snapback] åjadda, dette var stort og flott 8000825[/snapback] Takker, ja det kommer seg. Ryggen begynner endelig å komme seg den å. Dette har vært min dårligst "utviklet" muskelgruppe. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Du hadde armer iallefall da Ser ut som sjimpanse armer til kroppen (altså store armer iforhold til kroppen) Og hva skjer med skuldern din? Er det en diger muskel? *Ikke ment negtivt om du tolker det slik* Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Du hadde armer iallefall da Ser ut som sjimpanse armer til kroppen (altså store armer iforhold til kroppen) Og hva skjer med skuldern din? Er det en diger muskel? *Ikke ment negtivt om du tolker det slik* 8001276[/snapback] Ryggen henger etter resten av kroppen ja, men den kommer seg. Jeg jobber hardt med ryggen om dagen, chins, roing og markløft FTW Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Hva er chins? 8001935[/snapback] se her Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Hva er chins? 8001935[/snapback] se her 8001964[/snapback] aha, sånn har jeg gjort en del ganger. kaller det bare ''løfte seg opp jeg''. Men det er for tungt, så en kompis står og holder/løfter litt i beina mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg