Gå til innhold

har sony driti seg ut?

boundishh

Anbefalte innlegg

Jeg elsker PS2.

Jeg er ingen fanboy, og kjøper alle konsoller. t.o.m nintendo sine, som jeg synes stinker.

Men uansett, jeg har kjøpt ps3 og jeg må le litt av online opplegget deres.

De burde kopiert 360. Det er rett og slett alt for ræva.

Jeg tror sony vil slite et par år, men når konsollen dropper i pris vil den kanskje ta av igjen.

Er mange ps2 titler jeg digger, spesielt JAP spill.

Men de er ikke ute på ps3 enda. Så, jeg spiller mest 360 samma om jeg nettopp har fått ps3 i hus.

7708190[/snapback]

hvor er det blitt av den gode gamle tida der pc var for internett gaming, og konsoll for solo gaming. Syns alle har så store krav nå. Konsoll handla om koslige plattformspill, som mario,spyro,crash, croc osv. Syns egentlig at konsoll har blitt enda en måte og slav gjøre verden på og tjene fete cash.

Men som sagt, sony har skrytt opp sin egen maskin for mye. Men jeg er veldig glad i sony, så på tross av hva de har gjort, så kjøper jeg konsollen og koser meg oldstyle. Så kan resten styre bolekarer på xbox(Y) love ya

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Online delen er jeg egentlig glad har gått over til konsoll. Før var det sett på som meget asosialt å spille spill, og de som ikke gamet skjønte egentlig ikke hvor morro online spilling var.

Konsollen i dag har endret dette, da det ikke krever noe spesielt mye mokel med diverse innstillinger og annen til tider crap. Creds egentlig til at konsollen setter lys på en miljø som har blitt sett ned på en stund.

Tror fremdeles at PS2 blir å selge som hakka møkk. Er veldig mye med PS2 som er verd å ta del i, som at de f.eks endelig klarer å presse maskinen med ufattelig gode spill, som God of War og SotC, som jeg dessverre ikke har had gleden av å prøve men som jeg synes ser umåtelig morro ut å spille.

PS3 og Sony tror jeg blir å ha noen problemer i starte, med under-antatt salg av konsoller, problemer ettersom nye funksjoner blir lagt til og selvfølgelig, rusha og elendige spill. Men ettervært blir den og sikkert å reise seg fra askene og levere.

Jeg håper vi endelig kan få en god og balansert konsoll tilverlse, for det hjelper så mye på spillenes kvalitet om de forskjellige studioene hele tiden må lage gode spill til konsollene for å selge. Og siden Nintendo har meldt seg ut av grafikk konkuransen, noe jeg ser positiv, betyr det at fokusen kanskje og blir litt skiftet. Om vi hadde hadt 2 konsoller som begge sporta god grafikk, hadde studioene fokusert på hvem som klarte å presse maskinen mest, men med en tredje aktør som ikke satser på grafikk, må de og prestere et godt gameplay.

Er i alle fall lov å drømme da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...