Gå til innhold

har sony driti seg ut?

boundishh

Anbefalte innlegg

det virker som sony har tabbet seg litt ut denne runden med tanke på at de ikke får ut fingern , virker som de sitter litt på lauvbærene og tenker at ps er et så sterkt merke at vi kan ta det med ro... samtidig som ms skaffer seg flere og flere titler (for seg selv)

og dette med rumble også hvis sony hadde betalt før ms kjøpet seg inni immersion eller hva det nå var de gjorde så hadde vi sikkert hatt rumble på ps3

min mening sony må få ut fingern og bruke litt gryn hvis de fortsatt har tenkt og holde ps i live, for ms har penger og mer enn nok av det.

hva er deres mening

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slapp av fanboy ;) spill litt ps2 og vent på europalanseringen. Når du har fått deg ps3 vil du føle deg bedre :)

Og til emnet: Ja sony har faktisk endelig fått ut fingeren etter litt problemer i oppstarten. Men de burde faktisk ha kommet med ett priskutt til europa lanseringen. Både her og i USA. Det og en del større titler som kommer i mars ville nok solgt mange mange ps3'er.

Lenke til kommentar

Tror Sony har sluppet en liten syltyn på leggen. De har vilt litt mye på laurbærblad takket vær et merkenavn (som de har ærlig fortjent vel og merke) noe som tidvis har skapt litt problemer for dem.

Tror derimot nå at realiteten har begynt å synke inn for Sony, at de faktisk har en liten kamp fremfor seg og at konkurentene har etablert seg tidvis godt på markedet. Ettersom jeg har hørt var det en del plasser i USA som fremdeles hadde PS3 maskiner etter releasen, noe som tyder på at de har et litt labert salg i forhold til de andre 2 ved release.

Men om denne syltynne har noe å si for fremtiden, får man vel egentlig bare vente å se. PS er et velkjent merke på markedet, og Sony har levert masse godt opp gjennom tidene, men tror og at dette gode merkenavnet har gjort dem litt høy på pæra.

Men det er ingen skam å snu sies det, noe Sony ser ut som de tar lærdom av. Tror PS3 kan gjøre det godt, om Sony spiller kortene bra vel og merke.

Lenke til kommentar
og dette med rumble også  hvis sony hadde betalt før ms kjøpet seg inni immersion eller hva det nå var de gjorde så hadde vi sikkert hatt rumble på ps3

7705856[/snapback]

Eg meiner Sony gjorde rette i Immersion-saka. Microsoft gjorde det smarte, men Sony gjorde det rette.

Ellers: Slapp av. :) PS3 ser ut til å vere ein svært bra konsoll, og vil sikkert få masse bra spel. Der er alltid ein del folk som gjer sitt ytterste for å spre FUD (Fear, Uncertainty and Doubt) mot produkt dei har bestemt seg for å ikkje like. Når du har sett det nokon gongar, lærar du å gjenkjenne det, og å ta det med ei lita tønne salt. ;)

Eg trur du vil sjå lysare på ting når du sit i sofaen/godstolen og spelar MGS4. :D

Kay

Lenke til kommentar
hva med og faktsik spille litt spill, istedenfor og lage ubrukelige tråder her 3 ganger i døgnet? virker som mange her syns det er mer skøy og lese om spill enn og faktisk spille de.

7705948[/snapback]

Artig å gjøre begge deler vettu :) Nytter ikke bare sitte å spille heller. Men nuh skal jeg hvertfall ta med meg en flaske vodka og ha en hard runde WRC evolved med et par kompiser, så får konsollkrig være konsollkrig hehe

Lenke til kommentar
Eg meiner Sony gjorde rette i Immersion-saka. Microsoft gjorde det smarte, men Sony gjorde det rette.

7706174[/snapback]

Eg meiner Sony ikkje gjrode det rette ovenfor forbrukerene å droppe rumble, som for mange er essensielt i spill. Inkludert meg. Men det hindrer meg ikkje i å invistere i konsollen, men det irriterer meg et ein kontroll som allerede ikkje står høgt i kurs hos meg, enda dårligere. De burde ihvertfall selge kontrollere som har fått noen lodd i seg, for å eliminere plastic-fantastic feelingen :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
De har definitivt driti seg skikkelig ut. Nintendo og Microsoft er klare vinnere. Sony synger på siste verset med fiaskoen Playstation 3.

7707849[/snapback]

Det mener du ja, men har du prøvd den?

7708032[/snapback]

Ja, hvis ikke hadde jeg vel ikke uttalt meg?

Lenke til kommentar
Eg meiner Sony ikkje gjrode det rette ovenfor forbrukerene å droppe rumble, som for mange er essensielt i spill. Inkludert meg. Men det hindrer meg ikkje i å invistere i konsollen, men det irriterer meg et ein kontroll som allerede ikkje står høgt i kurs hos meg, enda dårligere. De burde ihvertfall selge kontrollere som har fått noen lodd i seg, for å eliminere plastic-fantastic feelingen :)

7707795[/snapback]

Nei, ovanfor forbrukarane, det blir noko anna. Eg mistenker at eg kjem til å savne rumble, eg òg. Men dersom Sony meinte dei hadde rett, er det ikkje rimeleg at dei velger å forsvare standpunktet i retten? Kanskje det er like mykje Immersion/Microsoft som skal klandrast for at SIXAXIS ikkje har rumble?

Kay

Lenke til kommentar

eg tviler på at sony har det så ondt som alle skal ha det til, PS2 solgte faktisk mein enn både X360 og Wii i juletida...

http://www.nytimes.com/2007/01/12/technolo...att&oref=slogin

Americans bought 1.4 million PlayStation 2s during the period. That was more than the Xbox 360, which sold 1.1 million units; the Nintendo Wii, which sold 604,000; and the PlayStation 3, which sold 491,000.

Lenke til kommentar

Jeg elsker PS2.

Jeg er ingen fanboy, og kjøper alle konsoller. t.o.m nintendo sine, som jeg synes stinker.

Men uansett, jeg har kjøpt ps3 og jeg må le litt av online opplegget deres.

De burde kopiert 360. Det er rett og slett alt for ræva.

Jeg tror sony vil slite et par år, men når konsollen dropper i pris vil den kanskje ta av igjen.

Er mange ps2 titler jeg digger, spesielt JAP spill.

Men de er ikke ute på ps3 enda. Så, jeg spiller mest 360 samma om jeg nettopp har fått ps3 i hus.

Lenke til kommentar
eg tviler på at sony har det så ondt som alle skal ha det til, PS2 solgte faktisk mein enn både X360 og Wii i juletida...

http://www.nytimes.com/2007/01/12/technolo...att&oref=slogin

Americans bought 1.4 million PlayStation 2s during the period. That was more than the Xbox 360, which sold 1.1 million units; the Nintendo Wii, which sold 604,000; and the PlayStation 3, which sold 491,000.

7708175[/snapback]

Spørs om PS3 greier å slå ut deres egen PS2. :p Tror de kan ha et lite problem der.

Når det gjelder Wii, så kan det være litt vanskeligt å få solgt mer enn 600k maskiner når det ikke befinner seg stort flere på markedet.

Lenke til kommentar

Jeg mener at Sony helt klart kunne fått en mye, mye bedre lansering av Playstation 3 enn de fikk. Jeg tror heller ikke de er helt fornøyde selv. Men hvem vet, de kan jo være så arrogante til tider og si at dette har gått som bare faen og de fortsatt skal dominere verden og resten av universet. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Trodde det var MS, jeg, som skulle kjøpe opp alt og eie hele universet... :!:

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...