sierrais Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har bygd meg ny pc, men etter at jeg hadde fått igang alt og begynt å bruke den, så skrur den seg av helt uten videre.. dette kan skje 1 - 2 ganger om dagen/døgnet... har ikke peiling hva det kan være.. kjøpte en Intel core 2 duo prosessor (2,13 GHz), 10024 Geil ramm, nvidia 7600 gt skjermkort og asus hovedkort.. pluss noe annet dill dall... takker på forhånd om tips om hva problemet kan være, jeg har ikke peiling på data! Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hva slags PSU har du? (les strømforsynng) Lenke til kommentar
Crystal Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hadde samme syptomer på maskina mi, da var det rammen som var ødelagt. Kjør en test for å se om den er iorden Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Bruker du den "mye" når den skrur seg av? Mye belastning, spilling o.l? Da kan det kanskje være strømforsyninga som er litt for liten. Spør jeg også; hvordan PSU har du? Kan også være RAM'en.. Lenke til kommentar
sierrais Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 http://psdata.no/ps.asp?it=113343&mlevel=020500 der er strømforsyningen.. den har aldri skrudd seg av under spilling, mest når jeg hører på musikk, er på msn og surfer... takk for alle svar. Lenke til kommentar
sierrais Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 hvordan skal jeg teste rammen??( jeg går mekanisk og bor på gård) hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå