Zeppelin Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg gjorde noe meget lite fordelaktig for 2 dager siden. Bestilte domene hos interland.no som skulle ha så lite penger fra min froskefittetrange budsjett. (Unnskyld uttrykket) I dag fikk jeg mail om at registreringen var i boks. Men så angrer jeg!! vil ha et annet domene. Hvilken muligheter har jeg? Er det ikke angrerett på alle varer? Dette står det i avtalen: Angrerett: Domene: Denne tjenesten er levert når registrering er foretatt hos toppnivåets registrar, og tjenesten kan derfor ikke avbestilles etter dette tidspunkt selv om 14 dagers angrefrist ikke er gått ut. Er det lite håp? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Du får selge gitaren din da . Så har du rå, ellers kan jeg sende 1kr til deg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 21:32, skrev Zeppelin:bump Er faktisk ulovlig og Bumpe og det vetu. Du kan jo selge gitaren din ja. DU maser jo om den hele forbanna tiden.. Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 hva? jeg mase om gitar? Vil bare ha svar på spørsmålet... No hope, betyr det det jeg tror du vil frem til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå