Gå til innhold

Erfaringer Packard Bell GN45-200D?

IwwY^^

Anbefalte innlegg

Hei! Elkjøp har en Packard Bell GN45-200D til 6995,- nå.

Den har 14" skjerm som er det jeg er ute etter. Skal ikke brukes til gaming kun skolebruk og lignende!

Finner ingen tester eller erfaringer og lurer på hvordan packard bell pcene er?

Evt. noen som vet batteri levetid, hvordan skjermen er etc.? Prisen mot spesifikasjonene er jo absolutt ikke ille.

Ser på denne og HP DV2017

Greit valg?

Takker for svar!

Endret av IwwY^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ingen som har Packard bell her? :(

*BUMP*

7708741[/snapback]

Hadde sjekket for min egen del merket en stund tilbake og fant ut at de er blant pc'ene med største andel konstruksjonsfeil. Det kan skyldes at de bruker dårlige komponenter. Kun 1års garanti er ikke betryggende heller.

Lenke til kommentar

Takker for svar =)

Vel, vet du om noen andre kritiske feil? Synes prisen så grei ut til komponentene i forhold til f.eks hp dv2017!

Evt. annet alternativ til 14"/15,4(skal brukes til skole, ikke for tung/stor)

Til ca samme pris? Rundt 8k ;) Har også lest de aller fleste andre trådene her, men finner lite om packard bell sine laptoper :(

Lenke til kommentar

hei! hvor er det du jobber? finner kun elkjøp og lefdal som selger akkurat denne. Men tenker jeg går for denne her da den har akkurat det jeg leter etter til en grei penge. Tenkte bare å høre med dere erfarne om det var tabu med packard bell;)

Lenke til kommentar

Jeg jobber på elkjøp, og vi selger en god del packard bell. Er ikke nødvendigvis mer feil med de enn med andre, men de har jo seff et rykte på seg fra gammelt av. Har ingen problemer med å anbefale deg den maskinen til prisen den er til i dag, men jeg kan ikke si så mye utover det her da jeg vil bedrive reklame :). Håper du har forståelse for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...