IwwY^^ Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hei! Elkjøp har en Packard Bell GN45-200D til 6995,- nå. Den har 14" skjerm som er det jeg er ute etter. Skal ikke brukes til gaming kun skolebruk og lignende! Finner ingen tester eller erfaringer og lurer på hvordan packard bell pcene er? Evt. noen som vet batteri levetid, hvordan skjermen er etc.? Prisen mot spesifikasjonene er jo absolutt ikke ille. Ser på denne og HP DV2017 Greit valg? Takker for svar! Endret 12. januar 2007 av IwwY^^ Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 ingen som har Packard bell her? *BUMP* Lenke til kommentar
hwarangdo Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 ingen som har Packard bell her? *BUMP* 7708741[/snapback] Hadde sjekket for min egen del merket en stund tilbake og fant ut at de er blant pc'ene med største andel konstruksjonsfeil. Det kan skyldes at de bruker dårlige komponenter. Kun 1års garanti er ikke betryggende heller. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Vi forholder jo oss etter norsk reklamasjonsrett uansett på 2 år eller no. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Takker for svar =) Vel, vet du om noen andre kritiske feil? Synes prisen så grei ut til komponentene i forhold til f.eks hp dv2017! Evt. annet alternativ til 14"/15,4(skal brukes til skole, ikke for tung/stor) Til ca samme pris? Rundt 8k Har også lest de aller fleste andre trådene her, men finner lite om packard bell sine laptoper Lenke til kommentar
hwarangdo Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har også lest de aller fleste andre trådene her, men finner lite om packard bell sine laptoper 7708807[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...+packard+++bell Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Skal etter hva jeg har sett ikke vært opplevd noe feil med akkurat den serien fra packardbell, og jeg selger den modellen der jeg jobber. Er en maskin ustabil så har du rettigheter etter forbrukerkjøpsloven. Maskinen er jo god til den prisen selvfølgelig . Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 hei! hvor er det du jobber? finner kun elkjøp og lefdal som selger akkurat denne. Men tenker jeg går for denne her da den har akkurat det jeg leter etter til en grei penge. Tenkte bare å høre med dere erfarne om det var tabu med packard bell;) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg jobber på elkjøp, og vi selger en god del packard bell. Er ikke nødvendigvis mer feil med de enn med andre, men de har jo seff et rykte på seg fra gammelt av. Har ingen problemer med å anbefale deg den maskinen til prisen den er til i dag, men jeg kan ikke si så mye utover det her da jeg vil bedrive reklame . Håper du har forståelse for dette. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Det er klart Jeg regna nesten med at du jobba der, og det kan fort bli ansett som reklame Men takk for svar =) Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ser ut som den gir mye for pengene ift spesifikasjoner ihvertfall, men lurer litt på støy\batterilevetid på den. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Lurte på det samme, vil ha en stillegående maskin! Noen fler som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå