Gå til innhold

Etterlyser ideer om hva å bruke 6000 kr på!

Carl M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det ikke han har tenkt på det selv? Snuten kjøper smultringer, kaffe og Xbox 360-spill for $$$ uansett, så da er det vel like greit at Carl bruker de på noe han selv liker. Foreslår at alle bare gir faen i å moralisere og heller kommer med noe konstruktivt for hva han leter etter.

Mitt tips: Xbox 360, ekstra spake, 2 x play and charge kit, Gears of War og Oblivion / Nintendo Wii, ekstra nunchuk, ekstra Wiimote, classic controller og Zelda.

Resten bruker du på å drikke deg sveiseblind og glemme hva du brukte pengene på.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Kanskje levere pengene til politiet?

7705732[/snapback]

Hva med å levere det til de rette eierene. Eventuelt ta en prat med buss-selskapet?

6K er masse penger, og det kan jo være en stakkar har spart for å få råd til noe.

7705735[/snapback]

Cry us a river. Ville dere ha gjort det?

Edit: Kjøp deg det du har lyst på. Eller masse kinaputter og sprenge alle i en dunge for å så poste filmen Diskusjon.no. :D

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Forsøk på å spore opp den riktige eieren først. Hvis du ikke lykkes, kjøper du deg noe du selv har lyst på, eller ett speilreflekskamera.

Lenke til kommentar

Haha...gi dem til politiet? Slik at den som sitter bak skranken på stasjonen kan bli 6000 kr rikere? Kan ikke folk slutte med slikt moraliserende bedreviter-prat og heller komme med noen konstruktive forslag, det er tross alt det han spør om.

Ville dere gitt dem til politiet? :)

Jada, det er synd på personen som mistet dem og ble 6000 fattigere - men det kan bli en lærepenge til neste gang: pass bedre på pengene dine.

Det er vanskelig å anbefale deg noe konkret, da jeg ikke vet hva du intresserer deg for. Selv ville jeg nok lagt dem i en ny LCD-TV, eller kjøpt ny gitarforsterker, men det er jo ikke sikkert vi deler samme interesser.

Hvis du ikke vet hva du skal bruke dem til så kan du gi dem til veldedighet. Nei, jeg tuller ikke. Du taper jo strengt tatt ingenting på det, og det vil glede noen som virkelig trenger pengene :)

Teit spøk? :/

Endret av EvenT
Lenke til kommentar

Haha. Skulle ikke være snakk om Applemania som blir svært så glad om du leverer tilbake? :p

Link:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7702489

At akkurat den summen blir funnet dagen etter i en konvolutt på en buss, gjør at det er bra usannsynlig at det ikke er hennes. :)

Husk på finnerlønnen, forresten.

Edit:

Fikset litt på formulering.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
SEFF er det kødd

7706018[/snapback]

Vel, "SEFF" er det ikke. En eller annen må jo ha funnet dem.

Fant forøvrig et gullarmbånd til 5-6000 ute på gata, har det enda. Da la jeg innen rubrikk i avisen, siden det kunne være et arvestykke og være mer verdt for noen. Ingen har etterlyst det på 5-6 år = mitt :cool:

Lenke til kommentar
Virker som kødd, men i tilfelle det ikke er det må Applemaina være dagens heldigste!

7706049[/snapback]

Ja, vi kan ikke utelukke at Carl M leste posten i siste ordet og lagde denne tråden for morro skyld :hmm: men tenk om han alerede har dem, og sier at allt bare var tull snart, fordi han vil beholde dem selv :dribble:

Hvem vet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...