roflol3D Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Heihei. Lurte på om det er noen som har noe å si om Alienware? Det er jo maskiner man kjøper komplette, og jeg synes det høres bedre ut å mekke sammen dataen din selv. FerdigPC høres ut som noe for nerdegamere som ikke kan noe annet enn å få en lvl60 på en mnd, mens komponent dataen er for oss med litt mer peiling på _data_ (PS: No offence!) Men er det mye å tjene på dette, og hvordan er det hvis man vi skifte ut ett eller annet inni dataen etter kjøpet? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Godt spørsmål, jeg er også nyskjerrig på det der! Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg sitter pA en Alienware auroa 7700. Funker helt fint den. Dette er en laptop, men det var kansje ikke det du tenkte pA? Lenke til kommentar
roflol3D Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Jo, faktisk;) Når du sier det, så kom jeg på det lol.. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gå for stasjonær eller bærbar. Siden jeg bruker dataen en del til spilling burde den være "sånn høvelig", men det er ikke noe must, for jeg skal køpe meg en 360 når jeg får råd:D Men hvordan funker din (Dragonlord) til spilling? Hvordan er feks skjermen? Hvor gammel/ny er den? Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har en 17" skjerm med 1920x1200 opplOsning. X2 3800 CPU, GF go 7800gtx, og 2 gig RAM. Skjemen er stor og fin, og god A kikke pA. Virker helt ok til A spille pA, men bruker den mest til 3ds max. Det eneste er at den er litt tung. Ca 9 kilo med strOmforsyning og ryggsekk. Men det er greit A kunne ta med seg en kraftig arbeidsstajon nAr jeg skal hjem (studerer i england).Har hatt den i snart et Ar (mot slutten av februar). Du fAr nA Aurora 9700 med sli for mindre enn hva jeg ga for min (ca 2.200 pund). Men om du skal kjOpe deg en 360 ogsA, sA fAR du jo mye mer for pengene om du kjOper deg en vanlig stasjonEr (ikke alienware). Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 hørest bra ut det da... bra specs på laptop hvertfall Lenke til kommentar
roflol3D Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 ..litt drøy pris vil nå jeg si *går på videregående, får ikke stipend* Har også sett litt på dell sine, men har egentlig mer lyst på en Alienware, kanskje litt bare fordi det er Alienware, Alienware er respekt;) Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 ..litt drøy pris vil nå jeg si *går på videregående, får ikke stipend* Har også sett litt på dell sine, men har egentlig mer lyst på en Alienware, kanskje litt bare fordi det er Alienware, Alienware er respekt;) 7708263[/snapback] om jeg ikke tar helt feil så er vell dell å alienware samme folka? mener å huske at dell kjøpte opp alieneware får en stund siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå