RamGuy Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Jeg ser etter noen syke multiplayer spill.. Da tenker jeg på et spill, som jeg og kompisene kan ha det morsomt med.. Vi har hatt det så sykt morsomt med Serious Sam: The Second Encounter.. Et helt genialt, og sykt spill.. Har aldri vært borti makan.. Sitter med det, fire stykker i splitt-screen.. Tror neppe noe kan måles med det.. Nå ser jeg etter et spill som er noe alla det samme som Serious Sam: The Second Encounter.. De som har vært borti spillet, skjønner sikkert hva jeg mener med det.. Grafikken er jo ikke så viktig, er ikke akkurat knall grafikk på Serious Sam: The Second Encounter, med det gjør ikke noe.. Når du går rundt med de jævlene av noen gønnere og plaffer ned drøssevis av merkelige monstre.. Men splitt-screen mulighet er fint, med tanke på at det er mest morsomt om vi alle sitter her i samme rom og ler oss i hjel.. Dessuten har jeg den enste brukannes PC-en.. Men det er ikke et must, kom også gjerne med andre syke alternativer.. Endret 12. januar 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Det første som kommer til tankene mine når du spør etter et sykt spill til vennegjengen, er Postal 2. Spilliet kjører på Unreal2-motoren, så grafikken er fortsatt brukbar. Selve gameplay'et er... sykt. Mildt sagt. Alle syke ting du kunne tenke deg, kan du gjøre. Godt eksempel: Slå av hodet til en eller annen ekstremist med en spade, spille fotball med hodet etterpå, og kanskje pisse på liket hans om du har lyst. Men pass på så politiet ikke kommer løpende mens du slår lens. Da blir de sinte. Pass også på at du ikke blir påtent av en terrorist eller en annen syking. Selv om at det bare er å pisse rett opp i lufta for å slukke flammene, så er det ikke så pent med brannskader. Kort og godt: Postal 2 er det du leter etter. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvis du mener sykt som i veldig gøy eller lignende er det første jeg tenker på Codename Eagle (Tror du kan laste ned en demo der) Det spillet har jeg og noen venner spilt en god del og vi har hatt det fantastisk moro. Lenke til kommentar
nitor Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Rune kan være morsomt. Det er noen år gammelt, men hva er vel morsommere enn å hakke løs på kameratene dine med øks? :!: Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Mine venner og jeg digga å spille Call Of Duty United Offensive. Expansion pakken til orginale Call Of Duty, det er veldig gøy spill, kan gjøre mye rart. Call of Duty og Call Of Duty 2 er også gøy. Quake 3 er også digg i lan Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Serious Sam 2 har jo nå også kommet. Bør testes ut det også Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg og kompisene mine dør av latter når vi spiller Pirates, Vikings and Knights! (det er til half-life 2) www.pvkii.com Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg og kompisene mine dør av latter når vi spiller Pirates, Vikings and Knights! (det er til half-life 2) www.pvkii.com 7728961[/snapback] Det er genialt lanspill, perfekt! Samme morro feelingen som HL2DM. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Serious Sam 2 har jo nå også kommet. Bør testes ut det også 7727846[/snapback] Serious Sam. The Second encounter er mye bedre enn toern. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Serious Sam 2 har jo nå også kommet. Bør testes ut det også 7727846[/snapback] Serious Sam. The Second encounter er mye bedre enn toern. 7732557[/snapback] Det er sant. Men 2'ern er også veldig morsomt på lan (coop) Lenke til kommentar
akerlian Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Giants Citzen Kabuto. Elsker det spillet Lenke til kommentar
brultus Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Vi skal spille coop på Serious Sam. Hvilket av spillene skal vi velge? Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Vi skal spille coop på Serious Sam. Hvilket av spillene skal vi velge? 7780800[/snapback] The first eller the second encounter. 2'ern er ikke i nærheten like bra Lenke til kommentar
Roug Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Modden Battlegrounds til half life er alt i ett must når vi laner Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Worms world party eller armageddon Det er spill det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå