Empire of the Sub Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei! Jeg sitter her på Internett Explorer, og jeg får ikke lasted ned noenting. Steam,firefox,msn,winamp osvosv.. jeg trykker på "Download Now" (etc) og ser at windows jobber i ca ett sekund, så skjer det absolutt ingenting.. Windows Firewall er ikke på. Noen som har den fjerneste anelse hva det kan være ? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 har du popup blokkering på? det kan være det fordi når man skal laste ned med IE så kommer det opp et vindu der du kan velge va du vil gjøre med det du laster ned. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Får du opp et lite vindu fra IE som spør om du vil åpne eller lagre filen osv.? Hvis ikke så er det kanskje en liten gul linje under adressefeltet som sier noe om en nedlastning fra siden? Eneste jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har du installert noe som helst programvare som kan ha virkning på internett? F.eks PeerGuardian? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Her er hvertfall hvordan du kan få ned FF. Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600] © Copyright 1985-2001 Microsoft Corp. C:\Documents and Settings\Administrator>ftp.exe ftp> open ftp.mozilla.org Connected to manna.mozilla.org. 220 (vsFTPd 2.0.1) User (manna.mozilla.org:(none)): Username anonymous 331 Please specify the password. Password: 230 Login successful. ftp> cd pub 250 Directory successfully changed. ftp> cd mozilla.org 250 Directory successfully changed. ftp> cd firefox 250 Directory successfully changed. ftp> cd releases 250 Directory successfully changed. ftp> cd latest 250 Directory successfully changed. ftp> cd win32 250 Directory successfully changed. ftp> cd nb-NO 250 Directory successfully changed. ftp> get "Firefox Setup 2.0.0.1.exe" 200 PORT command successful. Consider using PASV. 150 Opening BINARY mode data connection for Firefox Setup 2.0.0.1.exe (5733112 bytes). 226 File send OK. ftp: 5733112 bytes received in 17,95Seconds 319,34Kbytes/sec. ftp> Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hmm, jeg skriver inn Username anynomous, så får jeg opp "Password:" Men da går det ikke an å skrive inn noe ? Ingenting blir adda, akkurat som den ikke registrerer hva jeg trykker. Så jeg blir nødt til å kun trykke enter, men da får jeg login failed. EDIT: Fikk det til nå, men nå får jeg en annen feil: Etter jeg skriver "Get Firefox 2.0.0.1.exe" får jeg opp følgende feil: 550 Failed to open file. Endret 13. januar 2007 av jhj Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Passordet du skriver blir selvsagt ikke printet til skjermen, men bare notert i bakgrunnen. Det er vanlig at brukerkontoen "anonymous" (anonym) har blankt passord, så det er bare å trykke enter. Når du til slutt er inne i \pub\mozilla.org\firefox\releases\latest\nb-NO\ kan du skrive "dir" eller "ls" for liste av filer. Siden filnavnet har mellomrom i seg er det viktig at du skriver filnavnet i " ", altså get "Firefox Setup 2.0.0.1.exe" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå