loathsome Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Ai, faen. 2005 - hehe, jaja. Labries F#: http://video.google.com/videoplay?docid=40...earning+to+Live http://video.google.com/videoplay?docid=-5...earning+to+Live Hvem sa han ikke kan synge? Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg har nettopp hørt på noen sanger fra DT, og jeg synes de fleste jeg hørte på var rett og slett kjedelige, og når vokalisten sang på sitt høyeste ble det litt for mye for meg... En sang skilte seg litt ut. Det var "As I am". Likte den. Jeg synes at Dream Theater kan sammenlignes med Kamelot, men jeg liker Kamelot bedre. DT har kansje verdens beste musikerne, men er ikke verdens beste band i følge min mening... Endret 13. januar 2007 av Craigmick Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hvem sa han ikke kan synge? 7709612[/snapback] Jeg blant annet. Jeg synes ikke det du hører der er så jævlig fint. Jeg har nevnt det før, men rart hvordan fanboys blir helt gale om man sier noe negativt om yndlingsbandet dems. Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hvem sa han ikke kan synge? 7709612[/snapback] Jeg blant annet. Jeg synes ikke det du hører der er så jævlig fint. 7710164[/snapback] Selv om du synes det ikke er fint, betyr det ikke at han er en dårlig sanger Smak og behag. On-topic: Joda, jeg liker Dream Theater, men de kunne dempe litt ned på det tekniske noen ganger, blir litt ''slitsomt'' i blandt.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dream Theater - verdens beste musikk? Absolutt ikke, heller omvendt. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dream Theater - verdens beste musikk? Absolutt ikke, heller omvendt. 7710369[/snapback] Gid, så konstruktivt... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dream Theater - verdens beste musikk? Absolutt ikke, heller omvendt. 7710369[/snapback] Gid, så konstruktivt... 7710382[/snapback] Gid, så pointless bitching. Jeg svarte enkelt og greit til tråden. Hurra! Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Tydeligvis vanskelig å begrunne din egen mening når du skal poste... jaja Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Tydeligvis vanskelig å begrunne din egen mening når du skal poste... jaja 7710426[/snapback] Ok, trenger jeg virkelig å begrunne noe slikt? Skjønner du virkelig ikke at jeg da altså syns musikken er dårlig og at det da fins bedre musikk i verden? Trenger vel ikke å analysere hver eneste Dream Theater sang for å komme med en uttalelse som dette. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Hvis du ikke har tenkt og begrunne det du poster, så hvorfor poste i det hele tatt? Jeg skjønner veldig godt at du ikke liker DT, så hvorfor du da poster et ubrukelig innlegg til å begynne med kan man jo lure på. Du kunne like gjerne sagt "drittmusikk" "fy faen, DT suger" etc... hadde blitt like lite konstruktivt det. Alle har rett til å si sin mening, for all del. Men hvis du ikke klarer å si noe mer enn bare en nedsettende kommentar, så spar deg heller bryet. Og det finnes en mellomting mellom "Absolutt ikke, heller omvendt." og "å analysere hver eneste Dream Theater sang" Endret 13. januar 2007 av Azagrath Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dream Theater er et bra band. Selvsagt er folk uenige med hverandre, vi er jo mennesker, ikke sant? Etter min mening er disse noen av de beste sangene; Dream Theater - Overture 1928 Dream Theater - As I Am Dream Theater - Cover My Eyes Dream Theater - The Silent Man Dream Theater - The Mirror Dream Theater - Pull Me Under Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Hvis du ikke har tenkt og begrunne det du poster, så hvorfor poste i det hele tatt? Jeg skjønner veldig godt at du ikke liker DT, så hvorfor du da poster et ubrukelig innlegg til å begynne med kan man jo lure på. Du kunne like gjerne sagt "drittmusikk" "fy faen, DT suger" etc... hadde blitt like lite konstruktivt det. Alle har rett til å si sin mening, for all del. Men hvis du ikke klarer å si noe mer enn bare en nedsettende kommentar, så spar deg heller bryet. Og det finnes en mellomting mellom "Absolutt ikke, heller omvendt." og "å analysere hver eneste Dream Theater sang" 7710505[/snapback] Åherreminjesus, har jeg tråkket på tåa di nå æ? Dakaj lille. Jeg kan for faen si akkurat hva jeg vil, jeg har ikke noe som helst positivt å si om Dream Theater, tar det fra meg min rett til å utballansere alle fansene som kommer og sier "Ja det er verdens beste musikk"?? Nei alldeles ikke. Han spør om det er verdens beste musikk, og jeg svarer. Og ferdig med det, ikke? Nei du må jo whine fordi at jeg sa jeg ikke likte noe du liker. Jeg kan godt si mer om Dream Theater men jeg trur ikke du vil høre det, for det er ihvertfall ikke konstruktivt som du ber om, så du vil bare finne mer å whine om, jeg har jo ingenting positivt å komme med til slikt søppel. Endret 13. januar 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Gleder meg også noe sykt til det neste albumet kommer ut. Noen som har peiling på når den kan komme ut? 7709557[/snapback] Edit: vil ikke spre rykter som kanskje ikke er sanne. Men MP har hvertfall sagt i et radiointervju relativt nylig at de starter turne i juni. Endret 13. januar 2007 av JLa Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 På en måte har Jernlov rett. Han svarte på trådstarters spørsmål "Hva syns du om Dream Theater". På den annen side er det mer ønskelig om alle, ikke bare han, begrunner sine svar bedre (på et generelt nivå, ikke bare i tråden her). På den måten holder i hvert fall de negative kommentarene seg unna musikkretningslinjen her: 1B. Tråder/poster opprettet for å latterliggjøre andres musikksmak eller favoritter regnes som trolling og vil bli stengt/slettet. I tillegg er slike begrunnede svar et godt skritt unna en telletråd, noe som også er positivt. Jeg for min del har aldri hørt en eneste Dream Theater-låt, så jeg kan verken uttale meg positivt eller negativt Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg for min del har aldri hørt en eneste Dream Theater-låt, så jeg kan verken uttale meg positivt eller negativt 7710621[/snapback] Du kunne jo sjekke ut noen av låtene i forrige post ved å gå i butikken å kjøpe CD'ene deres. Endret 13. januar 2007 av Emomilol Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å lytte på noen låter av dem en gang. Akkurat nå er det bare mye annen musikk som står på agendaen Husker at vennene mine ble helfrelste DT-fans i 2001. Konserten de var på, derimot, var de ikke like store fans av (mest pga kampen for å overleve i massene :! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg for min del har aldri hørt en eneste Dream Theater-låt, så jeg kan verken uttale meg positivt eller negativt 7710621[/snapback] Wow. Skulle ønske det var meg som hadde til gode å oppdage SÅ mye god musikk.. Innrømmer at vokalisten har sine feilskjær live, så start med studioalbum hvis du er interessert. "Scenes From a Memory" (1999) er ikke så dum. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Wow. Skulle ønske det var meg som hadde til gode å oppdage SÅ mye god musikk.. Innrømmer at vokalisten har sine feilskjær live, så start med studioalbum hvis du er interessert. "Scenes From a Memory" (1999) er ikke så dum. 7710678[/snapback] Beste måten å oppdage ny musikk på, helt gratis, er blant annet www.pandora.com som er en radiostasjon som spiller musikk du liker og finner musikk lik den du har angitt som din favorittmusikk. De fleste vet om Pandora nå, men kanskje man trenger en oppfriskning? Dream Theater hørte jeg første gang fra ei venninne som jeg delte leilighet med en gang, og jeg likte det jeg hørte. Merket meg at hun fikk litt sjokk, for hun kjente "ingen" andre som hadde reagert positivt på musikken. Har ikke fått rotet meg til å kjøpe noen CD'er med de, men nå skal jeg jammen meg legge det inn i Pandora. Det kan man gjøre om man ønsker å utforske denne typen musikk. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Afseth? Hvordan gikk prosjekt Pandora&DT? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har helt glemt det, og ikke hatt spesielt mye tid til det heller. Kanskje jeg får gjort det i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg