Runar Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Tja, Labrie har ikke vært i toppform etter han øderla stemmebåndet i 93. Men på den nyeste LIVE DVDen SCORE synger han bra som pokker. Skal du kjøpe et album vil jeg anbefale Images & Words, Awake eller kansje Octavarium. 8466446[/snapback] Takk Jeg skal prøvehøre de på iTunes, og se om jeg kjøper de. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Dream Theater har glemt hvorfor de begynte med musikken i utgangspunktet. Jeg mener musikerne er dyktige, men det blir bare brifing av det. Sjelløs klimpring. Jordan Rudess får langt ifra vist seg fram slik han burde i dette bandet. James LaBrie har sannsynlig en av klodens kjedeligste vokaler og han klarer ikke engang å få til den live. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Vel, da er det offisielt - DT kommer til oslo!! Mer info HER Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Gjør et søk på "systematic chaass" på youtube og se hva som dukker opp.. Mer reklame: http://dtnorway.com/Dream_Theater_EPK.mov Endret 27. april 2007 av JLa Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Singel lagt ut på bandets offisielle hjemmeside. For oss fansen. http://www.dreamtheater.net/news_dreamthea...php#mp3giveaway Lenke til kommentar
sixx Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Dette bandet har jeg utrolig mange meninger om...men man får knapt nok bedre musiekre rent teknisk sett enn disse gutta... MEn jeg hadde nok kommet til å likt de mye bedre uten vokalist i det hele tatt! bare hør på YTSE jam....det er slik en sang skal være Men jo flinkere de ble å spille jo kjedligere ble det å høre på... De er så inni granskauen optatt av å spille alt så teknisk og perfekt at det blir rett og slett for tamt i lengden. Det gamle de hadde, der viste de spilleglede. men det nye materialet er bare for dødt på en måte... kunne sikekrt ha skrevet side opp å side ned om disse, men orker ikke Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 her er den nye singelen Constan Motion på youtube fo de som ikek orker å laste den ned http://www.youtube.com/watch?v=03JPAhsODPw Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hva syns man om den nye låta? Jeg liker. Hardt, fengende, virtuost og velprodusert. Sikker på at denne skiva blir bra. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 her er den nye singelen Constan Motion på youtube fo de som ikek orker å laste den ned http://www.youtube.com/watch?v=03JPAhsODPw 8487490[/snapback] Er ikke det der noe kødd? Høres ikke akkurat ut som DT... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hva syns man om den nye låta? Jeg liker. Hardt, fengende, virtuost og velprodusert. Sikker på at denne skiva blir bra. 8488017[/snapback] For meg virker som om det blir nok en "Se på hva jeg kan"-plate. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ja, men de er Dream Theater, det er det fansen vil ha. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 her er den nye singelen Constan Motion på youtube fo de som ikek orker å laste den ned http://www.youtube.com/watch?v=03JPAhsODPw 8487490[/snapback] Er ikke det der noe kødd? Høres ikke akkurat ut som DT... 8488331[/snapback] Joda, det er DT. Linken jeg la ut lenger opp har ca 300% bedre lydkvalitet, though.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ja, men de er Dream Theater, det er det fansen vil ha.8488384[/snapback] Jeg var fan. Jeg vil ikke ha det slik og derfor er jeg ingen fan lenger Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Første inntrykket var sån helt OK, men etter og ha hørt den 5-10 ganger liker jeg den veldig bra. Og soloen til JP var Tipper dette blir en knall plate, men håper alikvel ikke at dette er den beste sangen på platen. Men det trur jeg ikke heller DT svikter aldri Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Constant Motion er en slik låt som bare blir bedre og bedre. Når jeg hørte den første gang var den ikke noe "wow", liksom. .. nå, en halv dag etterpå har jeg sikkert spilt den 50 ganger. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 04 - The Dark Eternal Night ... ... kan nå lastes ned fra følgende lenke: http://rs132.rapidshare.com/files/28312792...ernal_Night.mp3 Jeg har ikke gjort det enda Er som julaften, jo. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) 2:26 i Constant Motion er noe av det feteste jeg har hørt. Endret 29. april 2007 av figure_02 Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hva syns man om den nye låta? Jeg liker. Hardt, fengende, virtuost og velprodusert. Sikker på at denne skiva blir bra. 8488017[/snapback] Denne var faen meg kanonbra Låta satt som et skudd ved første lytt. Herligt driv og fantastiske solo's fra både Petrucci og Rudess. Lover utrolig bra for et knall album Lenke til kommentar
ponnikos Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Synes den nye sangen minner om Train Of Thought. Metallica anyone? Særlig de sinte koringene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg liker ikke DT lenger, men de har hatt sine flotte stunder. For alt jeg vet kan det være at det nye albummet faktisk leverer, men at DT er verdens beste musikk er det kun et svar på: Nei. De er teknisk flinke, men det krever veldig mye mer for å være et bra band, og DT mangler en del følelse, i mine øyne. Men selvfølgelig, de som liker det, liker det, og de som ikke liker det, liker det ikke. Og så er det de som syntes det er kjedelig, men helt greit til tider. Faller nok inn under den tredje der selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg