Gå til innhold

Dream Theater - verdens beste musikk?

loathsome

Anbefalte innlegg

Tja, Labrie har ikke vært i toppform etter han øderla stemmebåndet i 93.

Men på den nyeste LIVE DVDen SCORE synger han bra som pokker.

Skal du kjøpe et album vil jeg anbefale Images & Words, Awake eller kansje Octavarium.

8466446[/snapback]

Takk :)

Jeg skal prøvehøre de på iTunes, og se om jeg kjøper de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dream Theater har glemt hvorfor de begynte med musikken i utgangspunktet.

Jeg mener musikerne er dyktige, men det blir bare brifing av det. Sjelløs klimpring. Jordan Rudess får langt ifra vist seg fram slik han burde i dette bandet.

James LaBrie har sannsynlig en av klodens kjedeligste vokaler og han klarer ikke engang å få til den live.

Lenke til kommentar

Dette bandet har jeg utrolig mange meninger om...men man får knapt nok bedre musiekre rent teknisk sett enn disse gutta... MEn jeg hadde nok kommet til å likt de mye bedre uten vokalist i det hele tatt! bare hør på YTSE jam....det er slik en sang skal være ;)

Men jo flinkere de ble å spille jo kjedligere ble det å høre på... De er så inni granskauen optatt av å spille alt så teknisk og perfekt at det blir rett og slett for tamt i lengden. Det gamle de hadde, der viste de spilleglede. men det nye materialet er bare for dødt på en måte... kunne sikekrt ha skrevet side opp å side ned om disse, men orker ikke :p

Lenke til kommentar

Første inntrykket var sån helt OK, men etter og ha hørt den 5-10 ganger liker jeg den veldig bra. Og soloen til JP var :dribble::dribble:

Tipper dette blir en knall plate, men håper alikvel ikke at dette er den beste sangen på platen. Men det trur jeg ikke heller

DT svikter aldri :p

Lenke til kommentar
Hva syns man om den nye låta? Jeg liker. Hardt, fengende, virtuost og velprodusert. Sikker på at denne skiva blir bra. :)

8488017[/snapback]

Denne var faen meg kanonbra :dribble: Låta satt som et skudd ved første lytt. Herligt driv og fantastiske solo's fra både Petrucci og Rudess. Lover utrolig bra for et knall album :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke DT lenger, men de har hatt sine flotte stunder. For alt jeg vet kan det være at det nye albummet faktisk leverer, men at DT er verdens beste musikk er det kun et svar på: Nei.

De er teknisk flinke, men det krever veldig mye mer for å være et bra band, og DT mangler en del følelse, i mine øyne. Men selvfølgelig, de som liker det, liker det, og de som ikke liker det, liker det ikke. Og så er det de som syntes det er kjedelig, men helt greit til tider. Faller nok inn under den tredje der selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...