Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kernel stack inpage error blåskjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ringa til dei idag/imorgen og og be dei senda nye ram!

8043352[/snapback]

ja gjør det! Men er ikke sikkert det går, de må vite 100% sikkert at det er rammen. Så du må nok sende den opp til dem så må de finne ut av feilen og fikse det. Håper at du også slipper å vente i 3 uker! ;)

Lenke til kommentar

8043352[/snapback]

ja gjør det! Men er ikke sikkert det går, de må vite 100% sikkert at det er rammen. Så du må nok sende den opp til dem så må de finne ut av feilen og fikse det. Håper at du også slipper å vente i 3 uker! ;)

8048105[/snapback]

Lenke til kommentar

8043352[/snapback]

8048105[/snapback]

Faen, Gidda ikkje og venta så lenge, når eg bestillte denna pc'en så gjekk det jo 3 år omtrent før eg fekk den!! Håper nokon fra JMDATA leser alle klagene dei får her inne :dribble::tease:

EDIT: Sorry den posten oppforbi!

Endret av henke-
Lenke til kommentar
skreiv mail til dei idag, Men fekk ikkje svar, prøvde og ringa dei og, Men tok dei han?

NEIDA! Skreiv forresten påmailen til dei at dei kunne sjekke forumet her etter litt klager på dei :love:

8056781[/snapback]

Haha! det er bra.... :D Jeg fikk moren min til å ringe, da svarte de NESTEN med en gang :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...