Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kernel stack inpage error blåskjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hatt samma problemet på pcen min KERNEL_INPAGE_STICK_ERROR. fant aldri ut av problemet. men det stoppa plutselig en gang. Kanskje rammen?

7708230[/snapback]

hadde problem med rammen en gang før, rett etter at den var ferdig bygd bare peip den og inget bilde på skjermen. dro å bytta rammen, regner med at jeg ikke får 2 defekte rambrikker etter hverandre.

har kjørt ram skjekk og men ingen feil.

Lenke til kommentar
Kan også hjelpe med å oppdatere driverne.

7712148[/snapback]

har også installert og oppdatert alle drivere som hovedkort, skjermkort, Windows.

her kjørt forskjellige error fixing programmer som: error killer og xp repair pro 2006.

men problemet er der fortsatt, er veldig frustrerende å ha en 10 dager gammel pc som ikke fungerer som den skal! :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg har AKKURAT det samme problemet og feilmeldingen!

Har du løst problemet enda ? det har ikke jeg :(

7763023[/snapback]

nei har ikke løst det ennå har vært til reparasjon en gang men de fant ikke ut av det :no: skal inn til rep. i dag igjen.

7890735[/snapback]

ok :/ jeg har også sendt min til rep^^ Får den tilbake først kommende tirsdag håper jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
får pcen min i morra, de folka sa at hovedkortet mitt ikke fungerer med twin mos ram, så de byttet til noe annet, hvet ikke hva ennå.

7977127[/snapback]

Fikk Pc'n min idag:D De sa at rammen og hovedkortet ikke jobbet bra nok sammen;) Da hadde vi vist det samme problemet, jeg måtte også bytte ut rammen :p

Lenke til kommentar
får pcen min i morra, de folka sa at hovedkortet mitt ikke fungerer med twin mos ram, så de byttet til noe annet, hvet ikke hva ennå.

7977127[/snapback]

Fikk Pc'n min idag:D De sa at rammen og hovedkortet ikke jobbet bra nok sammen;) Da hadde vi vist det samme problemet, jeg måtte også bytte ut rammen :p

7985797[/snapback]

I HATE JMDATA! jeg fikk pcen i dag og de hadde bytta ramen, men SAMME PROBLEMET ENNÅ!!!! nå skal jeg be om penger tillbake, jeg gidder rett å slett ikke mer.

Lenke til kommentar

7977127[/snapback]

7985797[/snapback]

I HATE JMDATA! jeg fikk pcen i dag og de hadde bytta ramen, men SAMME PROBLEMET ENNÅ!! nå skal jeg be om penger tillbake, jeg gidder rett å slett ikke mer.

7986753[/snapback]

Jasså, du bestilte også fra jmdata?:p Kjipt det da:/ Jeg syntes heller ikke jm var så bra, tok dem 3 uker å fikse PC'n min!!

Det er jo 3 års garanti så du burde få en helt ny pc, er sikkert bare en fabrikasjonsfeil på et eller annet som de ikke har funnet ut av...

Lenke til kommentar

7977127[/snapback]

7985797[/snapback]

I HATE JMDATA! jeg fikk pcen i dag og de hadde bytta ramen, men SAMME PROBLEMET ENNÅ!! nå skal jeg be om penger tillbake, jeg gidder rett å slett ikke mer.

7986753[/snapback]

Jasså, du bestilte også fra jmdata?:p Kjipt det da:/ Jeg syntes heller ikke jm var så bra, tok dem 3 uker å fikse PC'n min!!

Det er jo 3 års garanti så du burde få en helt ny pc, er sikkert bare en fabrikasjonsfeil på et eller annet som de ikke har funnet ut av...

7987177[/snapback]

men din virka når du fikk den tillbake eller?

Lenke til kommentar

7977127[/snapback]

7985797[/snapback]

7986753[/snapback]

7987177[/snapback]

men din virka når du fikk den tillbake eller?

7989880[/snapback]

Jupp:D Alt fungerer som det skal =)

Lenke til kommentar
Har dåke og kjøpt på jmdata?

Eg og har kjøpt der og eg får nett den samme meldingen!!

No Skal eg ringa til dei og klaga!

Det er vel denne medlingen dåke får?

8036583[/snapback]

Jupp kjøpte den på JmData, helt lik error melding. Du trenger nok bare en ny RAM brikke (Jobber ikke bra nok med hovedkortet!)

Lenke til kommentar

8036583[/snapback]

Jupp kjøpte den på JmData, helt lik error melding. Du trenger nok bare en ny RAM brikke (Jobber ikke bra nok med hovedkortet!)

8038164[/snapback]

Det er ganske dårlig vist jmdata.as ikkje klare og setta opp ein pc, sånn at det bli feil, Og dermed får blåskjerm!!

Lenke til kommentar

8036583[/snapback]

8038164[/snapback]

Det er ganske dårlig vist jmdata.as ikkje klare og setta opp ein pc, sånn at det bli feil, Og dermed får blåskjerm!!

8039626[/snapback]

helt enig!! det tok meg 3 uker før jeg fikk tilbake PC'n!(Sendte den inn til rep) Er heller ikke så god service der, svarer ALRI på tlf... Helt idiotisk at de ikke klarer å sette sammen en PC, de burde ha visst det fra før av at den type RAM og hovedkort ikke passet sammen -.-

Lenke til kommentar

8036583[/snapback]

8038164[/snapback]

8039626[/snapback]

helt enig!! det tok meg 3 uker før jeg fikk tilbake PC'n!(Sendte den inn til rep) Er heller ikke så god service der, svarer ALRI på tlf... Helt idiotisk at de ikke klarer å sette sammen en PC, de burde ha visst det fra før av at den type RAM og hovedkort ikke passet sammen -.-

8040082[/snapback]

Ja, Eg får ALDRIG tak io dei, prøvde idag, Men neida!

Skal prøve igjenn i morgen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...