tonelone Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Chris Cornell - You Know my Name Minner om typen.. ^^ Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 jeg har ingen sanger som minnene virker gode til for meg alle sanger med ''gode minner'' gjør meg bare trist, for da savner jeg tilbake til den tiden.. 7958399[/snapback] Det ligger faktisk noe i det du sier der. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 jeg har ingen sanger som minnene virker gode til for meg alle sanger med ''gode minner'' gjør meg bare trist, for da savner jeg tilbake til den tiden.. 7958399[/snapback] Det ligger faktisk noe i det du sier der. 7974086[/snapback] Synes heller at det er deilig å tenkte tilbake på gode minner, er ikke noe man blir trist av:S Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 det også selvfølgelig men mange av dem man savner tilbake til.. Lenke til kommentar
Trotle Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Nirvana - my girl , sangen de spilte med et første møte med en spesiell person i livet mitt. Nirvana - All Apologies , sangen fra Ingrid Elisabeth's begravelse </3 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Iron Maiden - Fear of the Dark Fantastisk sang. En av de sangene som virkelig trollbundet meg. Minner meg om når jeg og to andre kammerater (som er brødre) ble kjent med denne musikken. Vi var sammen hver dag, og hadde en fantastisk tid. Desverre flyttet begge! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Pap's N Skar - La Luna Vel, travel sang kanskje Men den minner meg om den beste sommeren i mitt liv noen gang! Endret 19. februar 2007 av Superdan Lenke til kommentar
Solaa Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Foo Fighters - Best of You Sommern 2005, jeg og mamma kjøre 10 timer ned til oslo med denne på. Synging og latter og godt vær Dire Straits - Money for Nothing Første gangen jeg var hjem til han som nå er kjæresten min, var på en fest hvor denne ble spilt. Han har utrolig bra anlegg, hele kroppen min dirrer i introen! Største musikk kicket jeg har hatt! og mange andre, men disse bringer de sterkeste minnene Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Rosa Helikopter - Bom blaster på klasse tur i 7'ende. Våkna til den hver dag, bestekompisen min visste jeg hata den sangen. Litt flaut når jeg nynna på den her om dagen Lenke til kommentar
jammi Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) O-Zone - Despre Tine: Et disco på leirskole i 6. klasse O-Zone - Dragostea din tei: Den sommeren... Karpe Diem: Piano: Sommeren '06 Det meste fra Postgirobygget: Sommer, sol, bading.. You name it. Blink 182 - I miss you: En person jeg kjente som døde tidlig, og hele familien til personen. Bach - Air: Farmor.... Endret 19. mars 2007 av jammi Lenke til kommentar
Namek Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 O-Zone - Dragostea din tei Norway cup Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Dumdum boys - Splitter Pine Guns'n Roses - Knocking on heavens door Posgirobygget - Idyll Minner meg om alle gode sommere som har vært faktisk Ikke lenge til neste Er et eller annet som vekker minner med Rammstein - Adios, men kan ikke helt huske hva Endret 3. april 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Juden Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 a-ha - Summer moved on har jeg mange gode minner fra. Det var tider det..... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Dire Straits - Calling Elvis Minnes gode tider når jeg hører den sangen. Muttern og fattern flyttet fra hverandre når jeg var ganske liten, og jeg var på besøk hos han i feriene. Når det var sommerferie, jeg var til fattern og vi skulle på hyttetur, var Calling Elvis en selvfølge på det fete anlegget han hadde i bilen. Minnes enklere tider, da det ikke var snakk om videregående utdanning eller dameproblemer. Oh, the memories. Lenke til kommentar
MobyDick Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Think About You - GNR Hørte mye på den da dama slo opp, kanskje ikke så godt Minne A Quitter - Rasputina Samma Sonic Reducer - Dead Boys Minner meg om da jeg og en kammerat digga skating på størst og skata hele tia! När vi två blir En - Gyllene Tider Minner meg om sommeren 2006. Digg sommer! Kinslayer - Nightwish Minner meg om når vi skulle lage nervegassmannenfilmen. Haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå