edge Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tom Petty - Free Falling Har på en måte vokst opp med den sangen. Alltid når jeg skulle høre på musikk kom den på til slutt Radiohead - Ok Computer(plata) Første CD'en som var min. MIN. Forøvrig en nydlig plate. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Kanskje litt flaut men:p Aaron Carter - Crazy Little Party Girl Får meg til å tenke på min fantastiske barndom, jeg og min bestevenn digget denne sangen, vi var vel kanskje 8 år gamle da. Vi var sammen hver dag, og hadde det så kult sammen, men han har desverre flyttet nå og vi har mistet kontakten. Guud som jeg savner den tiden. Og litt nyere minner: Bullet For My Valentine - Tears Dont Fall Får meg til å tenke på sommeren, alle nettene jeg snek meg ut sammen med kompiser. Alle gangene vi satt inne på rommet med en røyk og bare slappa av. Det var chill det. Endret 11. februar 2007 av Tmz Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Henning Sommero - Vårsøg , Sangen begynte å spille på radioen i bilen rett etter vi hadde dratt ifra hytta. Passet veldig bra. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Rage Against The Machine med Guerilla Radio. Har jammet til den på noen veldig minnerike fester... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 The Offspring - Ignition/Smash Var på klassetur hvor vi gutta på rommet hørte på de to platene altfor mye. Minnene :\ Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Cornershop - Brimful of asha Uforglemmelig tid siste året på barneskolen Drömhus - Vil ha dig Klassetur siste året på barneskolen <3 Celine Dion - My heart will go on Så filmen (Titanic)med denne sangen sammen med min første kjæreste Det jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 No Doubt - Just a Girl Folkehøgskole. Volleyballturnering med denne låta på bortimot repeat. Folkehøgskole var ganske så genialt, i grunn. Nightwish - Two for Tragedy Sånn kjæreste-ting. Kos og klem og snørr og tårer og..ja. Dream Theater - Learning to Live Konsert. Oslo spektrum. Masse folk. Taktfast klapping. Fantastisk. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Mötley Crüe - Girls Girls Girls - Alle jentene som flasha på konserten i spektrum 7706124[/snapback] Hadde jeg helt glemt! Takk for påminnelsen.. *gode minner* John Frusciante - Murderers Mest hørte sangen på sommeren, nydelig sang å ligge og nye solen med! Samme gjelder Razorlight - America Når jeg tenker etter har jeg forøvrig en god del flere sanger jeg har triste minner fra istedet for gode minner.. Endret 13. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 CKy - Close Yet Far Jeg var på g med ei jente, og vi kjørte snowboard hele tida, og akkurat da var jeg helt hekta på cky. Den minner meg sånn om den tida, da det bare var jeg og henne. Det ble ikke noe av henne, men noen måneder seinere begynnte vi igjen, og litt etter sommerferien ble vi sammen Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Metallica - Nothing else matters Tenker tilbake på en hyttetur med fisking, grilling og kos. På bilturen, både frem og tilbake, var det bare den som ble spilt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Bad Religion - New America Han sang den om og om igjen, og jeg var lykkelig forelsket i han. Dire Straits - sultans of swing Minner meg om bilturer med pappa da jeg var yngre. Han er veldig fan. Twisted Sisters - I wanna rock Meg + tidligere bestevenninne + discman + skolegangen. De jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 jeg har ingen sanger som minnene virker gode til for meg alle sanger med ''gode minner'' gjør meg bare trist, for da savner jeg tilbake til den tiden.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) enya-may it be den minner meg om et eller annet demprimerende men jeg vet ikke hva. dr bombay-SOS en fæl sang men likte den da jeg var liten og har veldig mange minner fra den Endret 18. februar 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 In Flames - Cloud connected: kjæresten min....og konserten i spektrum. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Paul McCartney og Michael Jackson - Say,Say,Say (trance remix) Er ikke fan av trance, techno eller elektroica, men sangen minner meg om diskotekene i Bulgaria Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 alle sanger med ''gode minner'' gjør meg bare trist, for da savner jeg tilbake til den tiden.. 7958399[/snapback] Har en del sånne jeg også. Dessverre av artister jeg liker veldig godt, så jeg får klump i magen hver gang det settes på. Kent og Lenny Kravitz spesielt. Men det får man bare leve med dessverre, selvom det er småkjipt.. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 2004! Maroon 5 - This love. Denne sangen gir meg følelse av bading på stranda i 2004 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Den Scatman-sangen, fra Høstfesten i høst! Lenke til kommentar
kverrulantus Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 kanskje ikke den ultimate musikken, men - DDE^^ var på konsert for halvannet år sia, der har jeg gode minner fra også var jeg på en hyttetur der jeg hadde brent en cd med Metallica S&M div låter. den gikk hele helga og vi ble aldri lei. det sier litt om Metallica - og desto mer om det geniale opplegget med san fransisco symphoni orchestra Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) The Ricochets - Slo-Mo Suicide Hadde akkurat gjort meg, vel fortjent, ferdig med et uheldig kjæresteforhold på den litt kjipe måten, slengt de siste sinte ordene fra meg, forlatt dama, og gått ut til halvtomme Oslo-gateer tidlig en klar vårmorgen. Denne låta da spilt for full pupp på min kjære discman. Jeg var fornøyd, usedvanlig tilfreds, og med en følelse av å være beinhard og tøff. Det er så mange historier og så alt for mange låter. Jeg nøyer meg med å dele dette ene minnet. Endret 18. februar 2007 av rasgar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå