Demonfudge Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ja, er det noen sanger som bringer tilbake gode tanker/minner? For min del kan jeg nevne Lynrd Skynrd - Freebird: Hylo og jeg i fjor sommer. Øl, røyk, snus og sol. Evolution - Here to stay: Hørte mye på den rett etter at fattern døde. Hjalp meg mye akkurat den sangen. - Begrunn hvorfor du har gode minner fra akkurat de(n) sangen(e) du nevner. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Boten Anna: klassetur. Drittsang, men den vekker gode minner fra en svunnen tid Vassendgutane - Granada: klassetur og mye spillt i klassen. Det eneste positive jeg assosierer med den er gamleklassen min Pearl Jam - Ten (album): klassetur Lenny Kravitz - Stand By My Woman: fester før i tiden. Ble alltid klining når den kom på A-ha - Summer Moved On: en fantastisk sommer for noen år siden U2 - Miss Sarajevo: Valle Hovin 2005 BigBang - Girl in Oslo: Jeg og en tidligere bestekompis hadde det gøy på konsert med BigBang Postgirobygget - Melis (album): Får meg til å tenke på sommeren i 1996, 1997, eller 1998. Er ikke helt sikker. Uansett, jeg og mine eldre brødre kjørte rundt og hørte på den hele dagene. Endret 12. januar 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Mötley Crüe - Girls Girls Girls - Alle jentene som flasha på konserten i spektrum Raga Rockers - Slakt - Russetid Gluecifer - Desolate City - Vorspiel i fjor vinter, allsang GnR - Sweet Child O'Mine - Morrasex Jokke - To Fulle Menn - Fylla! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Postgirobygget generelt - Pike, vin og sang + sommer, sol og øl. U2 - with or without you - Tur med Hvite Busser i 10. klasse. Titiyo - Come Along - Klassetur til Skottland VK1. Eagles - Hotel California - Minner fra den tia jeg satt og smuglytta på den, fordi foreldra mine hørte på den (man kunne jo ikke høre på samme musikk som foreldra sine!) og fordi det var Backstreet Boys som var "in". Endret 12. januar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Eagles - Hotel California - Minner fra den tia jeg satt og smuglytta på den, fordi foreldra mine hørte på den (man kunne jo ikke høre på samme musikk som foreldra sine!) og fordi det var Backstreet Boys som var "in". 7706181[/snapback] Mutter hørte på 70's cdene sine før. Ble litt smuglytting da også ja Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kaizers Orchestra - Min Kvite Russer Jokke - To Fulle Menn Billy Joel - Pianoman(elns) Sommer, fyll, gode venner, nye venner, norsk natur. Alt av Mew(ett eller annet element i musikken deres trigger nostalgi) John Butler Trio - Peaches & Cream Dire Straits' sanger(Spesielt de med saksofon) Alt som er stort, dypt, mektig eller estetisk Haramsøya. Der bor besteforeldrene mine, mange gode venner jeg har kjent hele livet og en forbasket stor mengde med nostalgi. Jeg vil nødig fortelle alt herfra, for det er bare jeg som faktisk berøres av å skrive dette, men en ting er sikkert: Denne plassen her har jeg best forhold til. Og jeg tviler på at nostalgien herfra kan overgås noensinne i livet mitt. Blink 182 - Dammit(Som "representant" for nesten alt av Blink 182) Her kom min første smak av hormoner, og selv om musikksmaken min ikke var helt utviklet, hjelper det lite. Blink 182 klarer jeg aldri å overse. Jeg drukner i minner når jeg hører dem, selv om jeg vet at de er simple og ensformig, gir jeg blanke. Kanskje dette (sjuende klasse) var den beste tiden i livet mitt. Åh, herrejesus. Føler meg som en sentimental sippegutt når jeg skriver så enormt mye i forhold til hva andre skriver. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Rosa helikopter - Peaches Klassetur på barneskolen. Fikk min første "ordentlige" kjæreste. Cypres Hill - neven know Sommeren 04, gud det var en fin sommer. Smells like teen spirit - Nirvana Første gang jeg prøvde alkohol. "Fest"..Vet ikke om det er et såå godt minne Idyll - Postgirobygget Sommeren 06. Festing, venner, sol, bading. Herlig. (: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Åh, herrejesus. Føler meg som en sentimental sippegutt når jeg skriver så enormt mye i forhold til hva andre skriver. 7709182[/snapback] Don't worry, jeg kunne nok skrivi evig mye lenger, men klarte kontrollere meg sjøl og holde det kort Katthult - Trust your heart - Første jenta jeg forelska meg i og hele greia rundt det. Nå for tia hjertet mitt, venninna jeg ikke klarer meg uten. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Limp Bizkit - Behind Blue Eyes er nok den sangen som får frem de fineste minnene, men det betyr ikke at jeg liker den, for det gjør jeg absolutt ikke. Hørte på den første gang jeg hadde sex med en jeg seinere skulle bli sammen med, min første kjærlighet... Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Eddie Thoneick & Kurd Maverick feat. Ann Bailey- Love Sensation (Eddie Thoneick's Sensation Mix) og Blaze feat. Barbara Tucker - Most Precious Love (Freemasons "Proper" Club Mix) fra houseparties i sommer. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 The Exploited - Beat The Bastards. Avslutningstur i 9. klasse. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Red Hot Chili Peppers - Around The World Fra klassetur i 7. klasse.... Ah, gylne tider... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Gluecifer - Desolate city... hørte på den hver eneste gang jeg kjørte båt i fjor Lenke til kommentar
Toughlove Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 HEUT IST MEIN TAG - BLUMCHEN PROM 2007 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Rammstein - Stirb nicht Vor Mir, Wo Bist Du og Spring Sanger jeg forbinder med det beste forholdet jeg har hatt Dimmu Borgir - Kings of the Carnival Creation Spilte denne sammen med noen kamerater i 10. klasse. Endte med at alle i salen reiste seg Leprous - Black Stains Minner om første konserten jeg og bestevenninna mi var på sammen. Old Mans Child - Towards Eternity Hørte på den låta første gang jeg hadde sex. Det var kos det Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Röyksopp - Only This Moment: -Minner meg om den ene kameraten min den sommeren vi ble kjent. Liquid Tension Experiment - State of Grace: -Minner meg om da jeg fikk vite at denne kameraten skulle flytte til Costa Rica, og gå skole der i to år. Opeth - Blackwater Park (albumet): -Hørte på den første gangen jeg lå i fanget til en herlig gutt. Opeth - To Rid the Disease: -Minner meg om min aller beste venn. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fools Garden - Lemon Tree - Mine yngre dager, eneste sangen jeg hørte på Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tja, kan ikke huske noe særlig fra mine yngre dager angående sanger jeg har spesielle minner fra... Men å oppleve Iron Maiden med Fear of the Dark live, må være det beste musikkminnet jeg har. Det var rett og slett en fantastisk opplevelse. Lenke til kommentar
gaffelkniv Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 The September When - Feeling of flying, Det aller første "Bandet mitt". Det var på den tiden jeg fortsatt drømte om å fly.. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Bad Day - husker ikke navnet på artisten, men det var Daniel et eller annet. Denne sangen er elendig, men minner meg om dama som elsket denne sangen. Endret 11. februar 2007 av cissaman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå