Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

OK lagt ut ny site, evaluer og kom med forslag!

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-11-27 17:48, skrev kaka13:

digg MEN SVAR PA SPM MITT DA!!!

Et seriøst forslag til deg: Prøv å behersk deg, og oppfør deg som om du virkelig er 23. Da tar folk deg litt mer seriøst, og faktisk vil svare deg. Slik du har svart på de fleste av postene her i denne tråden, så tviler jeg på at noen vil hjelpe deg. Kjefting og bruk av caps lock er ikke et sikkerstikk for å få svar på et spørsmål.

Til resten: prøv å behersk dere og hold dere on-topic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en ..... anders.host(e).sk(all) er egentlig fet domene... =)

nr to: utdrag fra siden din....

Sorry gyus / girls if this hurt you, BUT click here to visit my old homepage!....gjett hva jeg vil si, begynner på P og slutter på atetisk. =(

men ellers sikkert en fin side.....

Hint nr tre.... rett skrive feil....mange gjemte (tada, en jobb for word hjelperen =)

nr 4: nye farger..... det var for blæhh! farger....min favoritt er svart med hvitt og grå konbtraster som forandrer farge undervweis ....

jau

ellers var nr 2 best

Lenke til kommentar

jeg syns fargene var freshe jeg!! litt spiffa opp, syntes det så bra ut, men skaff deg en logo, og <center> den! litt teit med masse mellomrom for å få den i midten. uansett, skaff noen rammer rundt tabellen, eller noe skygge e.l.

"The "ULTIMATE power of

Norway" OFFICIAL page :smile:

"

hva er det for noe crap? :wink:

men som sagt, skaff deg en logo, og fiks opp tabellen så tror jeg det skal bli bra. skjønner ikke hva dere andre kødder med om skrifta, tahoma er jo ikke akkuratt " kongen på haugen " heller da, syns den er grei den han har. hvis ikke er det jo ikke så vanskelig å skifte den. :razz:

Lenke til kommentar

æda-bæda skal jo liksom FJERNE de nå da når jeg lager ny side =) men.. enda noen andre enn SVART som forslag til farge, tror ikke svart og grått passer sammen på en sånn side da men...

"The ultimate Power of Norway" er mottoet til siden daaaah!! finn på noe bedre hvis du har lyst... =(

Lenke til kommentar

Den 2002-11-27 22:36, skrev psilocybe:

Quote:

.. og du mener sidene dine "ser ut" på noen som helst måte? håh håh. :smile:

ja jeg skal lage ny side nå da, logoen DIN stinker iallfall og slutt og vær så JÆVLI frekk...

kan ikke noen banne han? det er poengløst med sånne meldiner uanz!

og stem på designet her:

http://anders.host.sk/vote.htm

[ Denne Melding var redigert av: kaka13 på 2002-11-28 13:24 ]

Lenke til kommentar

Den 2002-11-28 13:23, skrev kaka13:

Quote:

Den 2002-11-27 22:36, skrev psilocybe:

Quote:

.. og du mener sidene dine "ser ut" på noen som helst måte? håh håh. :smile:

ja jeg skal lage ny side nå da, logoen DIN stinker iallfall og slutt og vær så JÆVLI frekk...

kan ikke noen banne han? det er poengløst med sånne meldiner uanz!

og stem på designet her:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kaka13 på 2002-11-28 13:24 ]</font>

Enig med Rougfreak. Du har vel hørt om å ikke kaste stein i glasshus? Ellers så syns jeg at Psilocybe sin logo er kul :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-28 16:35, skrev kaka13:

ok trenger flere svar!!

men fortjener du det? Du skjeller ut andre bruker, bruker caps og lyver om alderen din.

Prøv å vær litt mer ydmyk og takknemmelig. Du føler kanskje at du får veldig mye kritikk her og at "alle" er imot deg, men du har faktisk klart å legge opp til det selv. Du ser det kanskje ikke selv, og det er godt mulig du trenger noen år på å modne, men til slutt vil nok du også se hvor barnslig du oppfører deg.

Vil anbefale deg å lese ID:21 nøye, borre sier mye klokt. Så er det på tide og be alle om en unnskyldning, og skifte stilen du holder.

Vær hyggelig, takk for tips så får du mye mer konstruktiv kritikk :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-28 16:59, skrev Anders Leipsland:

Quote:

Den 2002-11-28 16:35, skrev kaka13:

ok trenger flere svar!!

men fortjener du det? Du skjeller ut andre bruker, bruker caps og lyver om alderen din.

Prøv å vær litt mer ydmyk og takknemmelig. Du føler kanskje at du får veldig mye kritikk her og at "alle" er imot deg, men du har faktisk klart å legge opp til det selv. Du ser det kanskje ikke selv, og det er godt mulig du trenger noen år på å modne, men til slutt vil nok du også se hvor barnslig du oppfører deg.

Vil anbefale deg å lese ID:21 nøye, borre sier mye klokt. Så er det på tide og be alle om en unnskyldning, og skifte stilen du holder.

Vær hyggelig, takk for tips så får du mye mer konstruktiv kritikk :smile:

Skal skjerpe meg litt da =) ber alle om unnskyldning osv osv osv... er ikke helt inn i dette "forum"-snakket enda:) men ok, nå tar jeg alle seriøst.. men det ER plagsomt og få svar på allt annet enn det man spør om... unnskyld alle sammen!

Nå har jeg foressten lagt ut noen nye designer på siden min=) sjekk de ut og send meg en mld om hva jeg kan gjøre bedre.. vet at det orangsje designet ikke er helt bra enda så jeg trenger tilbakemeldinger!! er som sagt ikke helt inn i det med webdesigning enda:) ha en fin dag!

anders.host.sk

[ Denne Melding var redigert av: kaka13 på 2002-11-28 17:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-28 17:21, skrev kaka13:

Nå har jeg foressten lagt ut noen nye designer på siden min=) sjekk de ut og send meg en mld om hva jeg kan gjøre bedre.. vet at det orangsje designet ikke er helt bra enda så jeg trenger tilbakemeldinger!

mine høyst subjektive tanker:

Skip muligheten til å velge mellom 2 design, eneste du oppnår er at folk lukker websida før dem i det hele tatt har kommet inn. Å ha 2 design fører også til mye unødvendig ekstraarbeid.

Sida er på engelsk, er det noe poeng i det? Vil tippe at de som kommer til å lese denne sida er norske så da er det lite poeng i å skrive på engelsk.

Den seriøse mangelen på sida er, som du sikkert vet, mangelen på innhold. Derfor vil sida være totalt uinteresant fram til det er noe stoff der. For å gå gjennom lista di om hva du kunne tenke deg å ha på:

:: Gamefaq / strategy

La meg tippe, du skal rippe/skrive om FAQ'ene og stragiene fra kjente store internasjonale sider? Er hvertfall det de fleste gjør. Da er spørsmålet, hva skal gjøre at folk heller skal lese FAQene på din side og ikke de store internasjonale sidene som folk allerede vet om?

Mitt råd er å skippe dette, det vil med 99% sansynlighet være mer kjente sider som gjør dette bedre eller like bra som deg og da blir din side overflødig.

:: Game Cheats

Samme som over egentlig, finnes 1000 steder på nettet fra før. Glem det.

:: Pics of me +werid things (not the same:)

Vel, her har du hvertfall noe som venner, bekjente + noen til er interessert i å lese :smile:

:: Funny videos

:: Funny audio clipz

Se kommentaren om Gamefaq / strategy. Plass på servern tar det også.

:: Links to WERY useful and not so useful sites

Disse linkene bør være relatert til temaet på siden din.

Det siden din først og fremst mangler nå er et klart å tydelig tema slik at du får en klar målgruppe.

Temaet bør være noe du *kan* eller vil lære om. Er du flink til å lage snøballer så lager du en side som forklarer hvordan man lager snøballer, hva de kan brukes til og alt annet du kan om disse snøballene. Så slenger du på litt info om deg og vips så har du en side som kan bli så god at hvis du lurer på hvordan man lager en snøball så går man til *din* side. 99% vil synes denne siden er møkkakjip, hvem bryr seg vel om snøballer, men det er ikke noe farlig. 1% vil nemlig like siden og for den prosenten vil siden din kunne bli nyttig. I Norge har vi 4 millioner innbyggere. Om 1 prosten er innom sida for å lære å lage snøballer så har du 40.000 besøkende!

Nå sier jeg ikke at du skal lage en side om snøballer, men prøv å finn et tema du kan og som du interesserer deg for. Så tar du å konsentrerer deg om dette temaet og gir f'en i alt det andre. Linkene dine skal da også være til andre sider som omhandler snø og snøballer.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-28 17:25, skrev kaka13:

Im walking towards the end, im walking all alone...

Du burde ikke forvente stor sympati, hvis det var meningen. Tviler også sterkt på at alderen din er 23, de fleste 23 åringer kan begrepet "dannet oppførsel".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...