Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

OK lagt ut ny site, evaluer og kom med forslag!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forrsiden er forferdelig, sorry. http://anders.host.sk/smallres/index.htm synes jeg er bedre enn den nye siden du laget. Det eneste er den røde logoen øverst som blir litt for kraftig. En mykere logo (både fargemessig og mindre kantete) hadde gjort seg bra.

PS. Jeg kjører 1024x768 men liker å ha favorittene på siden så da blir bigres-siden din litt for bred. De som er heldig å ha høyere oppløsning eller flere skjermer foretrekker ofte å ha oppe flere vinduer samtidig. Så 800x600 er etter min mening det beste å standarisere siden på.

Lenke til kommentar

Fysj å fy! icon_puke.gif

Den siste sida er bedre enn den første, men bør bli enda bedre!

Velg en annen font! Tahoma, Arial eller Verdana el.

Litt mer blå i fargene hvis du først skal ha et blått design. Tynne svarte linjer mellom tabell-rutene ville også hjulpet, om du skjønner hva jeg mener.

PS: De øverste linjene i koden din:

<!-- saved from url=(0041)http://www.firstmile.no/nyhet.php?nyhet=1 -->

ripping på gang? :razz:

Lenke til kommentar

Og ikke si "Jeg likte ingen av de.." osv, vet at de er dårlige :sad:

POENGET MED DENNE POSTEN VAR ALTSÅ AT DERE SKULLE KOMME MED FORSLAG TIL OG GJØRE DEN BEDRE!!! HALLO! FØLG MED A! ER BARE BRY BRY BRY MED OG FÅ SÅNNE POSTER!!! EEEEEEEEEELSKER CAPS`LOCKEN

Lenke til kommentar

problemet med det gamle designet er at de som bruker opera/har extramenyer på siden av browseren får ikke z siden på en ordentlig måte... tror den nye egentlig er LITT bedre=) vil helst ha nye farger til den så den kan lyse litt mer opp i hverdagen til folk =)

[ Denne Melding var redigert av: kaka13 på 2002-11-27 14:48 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-27 01:04, skrev psilocybe:

vemmelige sider, begge to..

Å vær så snill a, ikke kom med sånne kommentarer det er så jæ*li poengløst! Og fjærn logoen din a den ser ikke ut:)

[ Denne Melding var redigert av: kaka13 på 2002-11-27 14:52 ]

Lenke til kommentar

Hei Anders.

Jeg liker potensialet på den nye siden. Ettersom du legger opp til ett veldig rent design, ville jeg anbefale deg å benytte en "roligere" font, som f.eks. Verdana.

Jeg har lagt opp ett raskt forslag HER (så kan du se hva jeg mener).

Du bør også ta en titt på tabellene dine - jeg tror nok disse kunne vært gjort på en teknisk enklere måte.

Lykke til med sidene dine :smile:

Husk; DVD magasinet er gratis!

[ Denne Melding var redigert av: snesoey på 2002-11-27 15:31 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-27 15:29, skrev snesoey:

Hei Anders.

Jeg liker potensialet på den nye siden. Ettersom du legger opp til ett veldig rent design, ville jeg anbefale deg å benytte en "roligere" font, som f.eks. Verdana.

Jeg har lagt opp ett raskt forslag
(så kan du se hva jeg mener).

Du bør også ta en titt på tabellene dine - jeg tror nok disse kunne vært gjort på en teknisk enklere måte.

Lykke til med sidene dine :smile:

Husk; DVD magasinet er gratis!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: snesoey på 2002-11-27 15:31 ]</font>

Denne kan jeg bruke ja, men etterlyser bedre farger..

noen forslag eller...

tror jeg vil bruke denne siden, ikke slett den fra serveren for jeg har fatt den!!!

til deg som tror jeg er 15, det er 2 duder pa samme konto.. dust! en pa 15 og en pa 23!! gjokhue

*ma skrive USAsk fordi tastaturet er satt sann... skal formatere pcen na og fixe d!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...