Gå til innhold

Backdoor.Win32.Ciadoor.13 rette opp endringer.

Anbefalte innlegg

I går greide jeg å få Backdoor.Win32.Ciadoor.13 på pc-en. 2,3 min uten beskyttelse var nok. Nå har jeg blitt kvitt driten, men den har lagt inn en blokkering som hindrer andre brukere enn "administrator" å kjøre oppgavebehandling, selv om de er administratorer. Er det noen som vet om/evt. hvilke andre ting Ciadoor endrer i systemoppsettet, så jeg kan få fikset det helt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må med skam melde at jeg ikke har systemgjennopretting kjørende, så det ble desverre ikke noe av. Det ser ut som om det eneste som er ednret er noen tilgangsrettigheter til forskjellige ting man kan bruke til å "drepe" en trojaner (oppgavebehandling, ledetekst osv.) så jeg får bare endre det etter hvert som jeg kommer over dem.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Kondolerer. Jeg ga etter hvert opp å endre tilbake alle innstillingene som var blitt endret, og installerte xp på nytt. Dersom det ikke har kommet en fix som retter opp slikt for deg automatisk, vil jeg tro at du blir nødt til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
jeg lasted ned security administrator 1.1 og deaktiverte blockinga  :D

8754403[/snapback]

Retter det opp alle spor? Den hadde endret på så mye av opsette mitt + jeg fikk høre at den åpnet noen dører til et nytt angrep senere, så jeg gadd ikke ta sjansen. Fint hvis det fungerer for deg da. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...