Alexander Schindler Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 En utdanka bokser som må bevise sin dyktighet for seg selv, en herlig overtalende tobakkaktivist og fem folk som skal begå et perfekt ran. Det er endelig tid for helgens anbefalinger igjen. Les mer Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Thank You For Smoking og Reservoir Dogs. To herlige filmer med herlige kararakterer. Rocky derimot. Kan dø. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Og dette ligger fortsatt på forsiden av hw.no. Jeg kan bare ikke fatte og begripe hva den har der å gjøre. Ingen kommentar til filmene forøvrig. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Feil imdb-link til "Thank you for smoking". Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Thank You For Smoking og Reservoir Dogs. To herlige filmer med herlige kararakterer. Rocky derimot. Kan dø. 7704968[/snapback] Tja, Rocky er kul han... Men kanskje litt gammel.. Thank you for smoking er en veldig bra film , men Dogs er for gammel, har sett den minst 5 ganger, var heller ikke noe bra 1-2 gang . Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 For de som ikke har sett "Reservoir Dogs": Dette er en klassiker i mine øyne! Absolutt verdt å få med seg. For de som ikke har sett "Rocky Balboa": Dette er helt ærlig den dårligste filmen jeg har sett siden nyinnspillingen av "Planet of the apes"! Men jeg må si meg enig at jeg ikke helt forstår hvorfor denne ligger på førstesida av hw.no. Det nærmeste en slik sak kommer hardware er at filmene kan spilles av på en lcd skjerm! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har litt lyst til å se filmen med Sylvester Stallone, men det blir nok ikke helt med det første. Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har litt lyst til å se filmen med Sylvester Stallone, men det blir nok ikke helt med det første. 7711583[/snapback] Hehe, anbefaler deg å vente så lenge som overhodet mulig Men mulig en snøvlete Sly er noe for deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg