tidus2k4 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Fikk collectors edition i posten i dag Dvs. Skal hente den om 30 min Endret 15. januar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Sitter allerede folk i kø utenfor Spiderman/Game i Kirkegata i Oslo. Det blir elleve kalde timer på dem... Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det er folk som har store problemer! Skal nokk ned å se om jeg får meg et eksemplar i Stavanger! Satser på at di har mange kopier og at det ikke er så mange som står i kø Noen som vet hvor lenge butikkene har planlagt å ha åpent? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ingen butikker som skal holde nattåpent i Porsgrunn eller Skien nei. Argh. Da blir det vel en 20-30 minutters kjøretur til Larvik sent i kveld. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg blir vel å finne utenfor spaceworld på trondheim torg. Håper det ikke blir alt for stor kø.. får vel kjøre nedover i 10tiden å se om det har bygget seg opp kø. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hadde samme tanken å møte opp i 10 tiden! Kan ikke fatte at d skal bli noen syke køer.. Rekner med alle får uten å måtte stå i en endeløs kø! Dette er jo bare en expansion å ikke PS3 lansering! hehe Lenke til kommentar
worthy Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen fra Lillestrøm som skal ta turen til by'n i kveld da? Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Fikk collectors edition i posten i dag Dvs. Skal hente den om 30 min 7724318[/snapback] offtopic:Til hvilken pris? Skal hente det i morgen på Game i stavanger....torgterrassen tillater dessverre ikke nattåpent :O. Noen fra stavanger som vet om det åpner til vanlig tid der, eller åpner tidligere slik som EB-games gjør? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Da var mitt eksemplar i hus.. Puh det var STOR kø her i Trondheim i vært fall.. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Var en syk kø i Stavanger også! sikekrt 60stk som grodde utenfor ^^ Å en gjeng med 14isser som sloss i døra for å være først inn! Var nemmelig t-skjorter til de 20 første som kom inn Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Avhengig? Hva mener du med det? 7720470[/snapback] Jeg mener akkurat det jeg skrev. Sykt mange som ikke klarer å slutte å spille det. Glad jeg slutta, man gjør for det meste de samme oppdragene bare de får nye navn og rollene litt bytta om stort sett. Skjønner egentlig ikke hvordan det går ann å ikke å ha lagt merke til det. MMORPG spill generelt lider ganske mye av den type oppbygning. Nei, da er offline RPG med bedre story og oppbygning mer moro, eller multiplayer bare uten MMORPG elementene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg