JohnRichard Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei! Jeg har masse TIF-bilder som er i CMYK-format. Disse skulle jeg ha gjort om til RGB-format. Vet at dette er mulig i photoshop via batch. Finnes det noen billigere programvare som kan gjøre den samme operasjonen via batchjobb? Har ikke så veldig lyst til å betale 9.000,- bare for denne funksjonen Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Seriøst, intet håp? Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Skal du gjøre det bare en gang går det å laste ned en prøveversjon av PS som virker i 30 dager. Er det eneste programmet jeg kjenner til........ Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 30 dagers versjonen er nok utgått her gitt... Og elements støtter jo ikke CMYK Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Du kan jo bruke betaen av CS3. I utgangspunktet fungerer den berre to dagar om du ikkje har gyldig CS2-lisens, men sjå her. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Takk, tester dette jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå