PatSharpX Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ja dere ser topic, jeg leter etter en butikk i Oslo som selger musikk plakater. Jeg vet de har litt på freerecord shop, men er ikke ute etter 2pac ol. Mere musikk fra 60-80 tallet, som Pink Floyd Neil Young ol. Takk for svar Eller er det noen som har erfaring med popartuk.com der var det noen Pink Floyd plakater samt noe Jimi Hendrix Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Flytt til Bergen! Vi har Appollon (?). :----D Eh, jeg leste feil. :-D Men Appollon har vel noen plakater òg? De har i alle fall t-skjorter. Endret 12. januar 2007 av Sipi Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Vet kun om Sound of Noise (ikke så langt ifra Wolfs Lair), og ei sjappe som selger eldgamle cd og LP-plater. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Takk for tips, noen flere som vet om noe? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 jeg bestilte min pf-plakat på allposters.com. godt utvalg, rask levering. de har også plakater i 140x100cm, jeg betalte 150 inkludert frakt for en sånn. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hmm, da jeg bestilte fra den siden, var det treig, dyr og dårlig levering av plakaten. Den kom seint og hadde i tillegg fått dårlig behandling. Kanskje de har skjerpet seg siden den gang? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Da jeg fikk min plakat fra allposters i sommer var den i fin stand, men treig levering som f. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 jeg bestilte i oktober, og den kom i løpet av en halvannen uke, i helt fin stand. mulig jeg hadde flaks med leveringstiden, eller så har de skjerpet seg. prisene er omtrent som på freerecordshop, med porto i tillegg. til gjengjeld har de da veldig mye større utvalg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Du kan jo dra til Rock/Pop på Strømmen Storsenter. De har noen plakater der, men det kan kanskje bli litt langt hvis du bor i Oslo. Ps. Jeg er ikke helt sikker på at de har Neil Young og sånn der da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå