Joachim_F Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Bill Roper fra Flagship Studios forteller at Hellgate: London kommer med mulighet for gratis flerspiller, men at man kanskje må betale for MMO-mulighetene. Les mer Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hvis spillet blir bra og har en knasende god multiplayer, gir jeg blanke i abonementavgift. Dette skal skaffes! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Aha! Fint å høre at Flagship ikke dumper fansen sånn med en gang. Fint å høre at man i det minste får spilt litt sammen med kompiser uten å måtte betale i dyre dommer. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Er redd for at det som jeg vil, som er å spille noe tilsvarende 'hardcore ladder char' i diablo 2, kommer under dette med MMO, får håpe ikke Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Om spillet blir så bra som det ser ut, er ikke f.eks 100 spenn i mnd noe å grine over. Betaler heller 100 spenn i mnd og da forhåpentligvis får bra servere tilbake, enn å få gratis middelmådige servere i stedet. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Om spillet blir så bra som det ser ut, er ikke f.eks 100 spenn i mnd noe å grine over. Betaler heller 100 spenn i mnd og da forhåpentligvis får bra servere tilbake, enn å få gratis middelmådige servere i stedet. 7706249[/snapback] Kan aldri huske at battle.net-serverene var middelmådige... Guild Wars har heller ikke spesielle problemer med serverene. gode beviser på at det går ann og finansiere multiplayer delen på andre måter enn å måtte betale penger med jevne mellomrom direkte til de som har tjenesten. Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kan aldri huske at battle.net-serverene var middelmådige... Guild Wars har heller ikke spesielle problemer med serverene. gode beviser på at det går ann og finansiere multiplayer delen på andre måter enn å måtte betale penger med jevne mellomrom direkte til de som har tjenesten. 7706490[/snapback] Battle.net har variert noe veldig, poenget mitt er at ofte kan du få bedre utfall om du betaler litt for servere, i stedet for å hive etter en gratis løsning. Kanskje du blir kvitt no shitkids også. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Battle.net har variert noe veldig, poenget mitt er at ofte kan du få bedre utfall om du betaler litt for servere, i stedet for å hive etter en gratis løsning. Kanskje du blir kvitt no shitkids også. 7707665[/snapback] Jeg er ikke fremmed for argumentene dine, men jeg er fortsatt av den oppfatning at det er fullt mulig å lage en god onlinemultiplayertjeneste og finansere denne uten å ta direkte betaling fra kundene. Selv om diablo2 nå er overfyllt av cheatere var det engang veldig bra miljø vertfall på hardcore ladder(til tross av at spilling var gratis etter innkjøp), og det var vel et av de spilla der man _alltid_ fikk hjelp hvis man trengte det og det var alltid folk som ville være med ut på oppdrag. I dagens mmo spill er man nesten nødt til å bli med i et guild for å finne fornuftige folk å ta quest med, vet man ikke helt hvem/hva/hvor for et oppdrag er det nesten bare å glemme å finne folk å queste med. Og seff krever alle oppegående guild at man logger inn med jevne mellomrom, noe som er umulig for en som ikke har 9-4 jobb, går på skole eller snylter på staten. Skle litt vekk fra topic nå men "alt er relevant", poenget er at de skulle leid noen konsulenter fra arenanet og fått satt opp en ordentlig gratis tjeneste som ville gjort alle oss gamle fans av diablo sitt system fornøyde. edit: litt triva i 2004(dvs før WOW) hadde battle.net 12 millioner aktive brukere og en rekort på 400000 samtidige brukere, på dette tidspunktet var det ingen av disse spillerene som noen gang hadde betalte en eneste krone for serverdriften. Endret 12. januar 2007 av Civilix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg