Lasse 90 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hei, min far har en nokia N70. Men han synes skriften i telefonboken og SMS er for liten. Fant selv ingen mulighet til å endre på det, men vet at det går ann på eldre nokia telefoner(ikke symbian). Men er det mulig på N70? Endret 14. januar 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Ingen som vet? Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Alon Contact Guide har mulighet for forstørring av skrift i telefonboken . Dette er et 3. partsprogram, så det vil koste noen kroner da. Ang. meldinger, så finnes ingen innstillinger for dette nei. Ikke har jeg vært borti noe 3. partsprogram som har denne muligheten heller... Endret 16. januar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Du kan ikke skifte skriftstørrelsen desverre, slik man kan på f.eks. Series 40. Du kan dog, med en del triksing, skifte ut fontene som brukes, hvis det er av interesse. Ta et google søk, og sørg for at oppskriften du får gjelder Series 60 2nd edition, ikke 3rd edition som er det som brukes nå. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Du kan ikke skifte skriftstørrelsen desverre, slik man kan på f.eks. Series 40. Du kan dog, med en del triksing, skifte ut fontene som brukes, hvis det er av interesse. Ta et google søk, og sørg for at oppskriften du får gjelder Series 60 2nd edition, ikke 3rd edition som er det som brukes nå. 7736819[/snapback] Takk for svar. Jeg brukte denne guiden og installerte arial black. Det funka fint, helt til jeg fant ut at ÆØÅ ikke funker. Når jeg prøver å skrive det blir det bare blankt. Jeg brukte den samme som windows XP bruker, så jeg vet at ÆØÅ er inkludert i den orginale skriften. Noe jeg kan gjøre med det, eller må jeg gå tilbake til den normale skriften igjen? Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Noe jeg kan gjøre med det, eller må jeg gå tilbake til den normale skriften igjen? 7738122[/snapback] Det er lite du får til å gjøre med dette ja... Det eneste du kan gjøre er å prøve en annen font igjen. Jeg har også prøvd forskjellige fonter på min gamle Nokia 6680, og kom frem til at mange manglet støtte for Æ,Ø,Å. I tillegg så manglet de fleste Enter-tegnet. Jeg brukte et program som het "Font Remover" for å slette fontene. Om dette programmet er nødvendig for å få tilbake original font vet jeg ikke 100%, men tok ikke sjansen på å gjøre det annerledes enn instruksjonen jeg fant sa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå