Gå til innhold

Skjermsøk i prisguiden

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvor man poster tilbakemeldinger som har med prisguiden å gjøre, så jeg prøver meg her. Er dette feil forum, så håper jeg noen kan flytte tråden til rett plass (eventuelt gi meg et hint om hvor jeg skal poste).

Saken er den at jeg prøver å søke etter skjermer, og tenkte jeg skulle sortere etter oppløsning. På den måten kan jeg utelukke de skjermene som ikke tilfredstiller min krav. På avansert søk kan man angi ønsket maks oppløsning. Men hvilken nytteverdi har dette? Det som hadde vært nyttig var ett felt hvor man angir en minste oppløsning. (altså at skjermen må støtte denne oppløsningen, eller tilby enda høyere oppløsning).

Det ble til at jeg søkte etter 19" og oppover, med maks oppløsning 1600x1200. Men da filtreres bedre skjermer bort :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er dessverre ikke mulig på en enkel måte å sortere etter oppløsning i dagens skjermer-kategori. Det søkealternativet som heter "maksoppløsning" er et eksakt søk. Dermed får man kun treff på skjermer som har den valgte maksoppløsningen, og ikke skjermer som har mer eller mindre.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...