StigFlemmingJensen Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Sitter å vurderer å innhandle meg en blits, men er litt usikker på hvilken jeg skal ha... Noen som bruker Sigma EF-500 ? Er dere fornöyd med det ? Tips til andre som funker like så greit ? Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Sikkert greit om du nevner hvilket kamera du skal bruke det på. Ja, jeg er fornøyd med Sigma. Lenke til kommentar
StigFlemmingJensen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Hehe.. =) Det er ett Canon Eos 400d... Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Derfor jeg spurte, før jeg skrev en lang avhandling....... Jeg bruker det på Nikon, og der fungerer det absolutt helt topp både på e-ttl og som trådløs. Hvordan den er på Canon aner jeg ikke, men fortsatt er det en god blitz. Lenke til kommentar
Aaster Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg bruker Sigma 500 DG på Eos 400d, er kjempefornøyd, høyt ledetetall i forhold til pris også, et godt kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå