Gå til innhold

Trenger hovedkort til e6600(Gaming pc)

Saint Anger

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for prosessor, men trenger et hovedkort til en e6600. Pcen skal hovedsaklig brukes til spill og har planer om overklokking. Om dere også har tips til ram hadde det vært fint :)

EDIT: Kan jo også nevne at jeg har planer om å kjøpe nytt dx10 skjermkort og 2 eller 3 hardisker for raid 0 eller 5 også etterhvert. om jeg skal ha SLI vet jeg ikke enda, men det er egentlig ikke et must siden jeg ikke får råd til det på en god stund uansett

Endret av Union
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bestemt meg for prosessor, men trenger et hovedkort til en e6600. Pcen skal hovedsaklig brukes til spill og har planer om overklokking. Om dere også har tips til ram hadde det vært fint :)

EDIT: Kan jo også nevne at jeg har planer om å kjøpe nytt dx10 skjermkort og 2 eller 3 hardisker for raid 0 eller 5 også etterhvert. om jeg skal ha SLI vet jeg ikke enda, men det er egentlig ikke et must siden jeg ikke får råd til det på en god stund uansett

7704240[/snapback]

Hva med dette ? Har lest mye bra om dette kortet, og er basert på intels nyeste brikkesett med god ytelse. Kanskje litt dyrt. Men url(Asus P5W DH Deluxe): http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321774.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...