Saint Anger Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Har bestemt meg for prosessor, men trenger et hovedkort til en e6600. Pcen skal hovedsaklig brukes til spill og har planer om overklokking. Om dere også har tips til ram hadde det vært fint EDIT: Kan jo også nevne at jeg har planer om å kjøpe nytt dx10 skjermkort og 2 eller 3 hardisker for raid 0 eller 5 også etterhvert. om jeg skal ha SLI vet jeg ikke enda, men det er egentlig ikke et must siden jeg ikke får råd til det på en god stund uansett Endret 12. januar 2007 av Union Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har bestemt meg for prosessor, men trenger et hovedkort til en e6600. Pcen skal hovedsaklig brukes til spill og har planer om overklokking. Om dere også har tips til ram hadde det vært fint EDIT: Kan jo også nevne at jeg har planer om å kjøpe nytt dx10 skjermkort og 2 eller 3 hardisker for raid 0 eller 5 også etterhvert. om jeg skal ha SLI vet jeg ikke enda, men det er egentlig ikke et must siden jeg ikke får råd til det på en god stund uansett 7704240[/snapback] Hva med dette ? Har lest mye bra om dette kortet, og er basert på intels nyeste brikkesett med god ytelse. Kanskje litt dyrt. Men url(Asus P5W DH Deluxe): http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321774. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hvis SLI ikke er ett tema, men du skal klokke langt kan jeg anbefale Gigabyte GA-965P-DS3. En del rimligere er det også. Er selv veldig fornøyd med kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå