das Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har en bærbar Asus AT6 og har i det siste hatt problemer med både skjerm og nettværk. Skjærm. Når jeg slår på pc'n så starter ikke skjermen i ca 1/2 av tilfellene, men jeg hører at windows starter. Så jeg må restarte et par ganger før skjermer funker. Nettverk. Bor i studentby og har nettverks kalbel in i huset men må logge på via vpn. Det har funket bra helt til jeg kom tilbake etter jul. Når jeg kobler til kablelen så får jeg forbindelse, men når jeg skal logge på med vpn, vil den ikke (får feilmelding 800, vil ikke koble på). Har en gammel stasjonær (5 år gammel) som jeg også har koblet på og den logger in med vpn med en gang. Har også tråløst nettverkskort i maskina, og når naboen har på sitt tråløse nettverk får jeg ingen problemer med å koble opp via VPN. Har nettopp rebooted hele windows for å se om det ville løse problemene, men det har det ikke. Noen som vet hva som kan være årsaken? Burde jeg sende den på service(på garantien)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå