canny Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Min adsl2+ linje har levert lang under det den skal gjøre helt siden jeg fikk den, ringte til kundeservice og ble satt over til tekninsk. Samtalen ende med at det ble skrvet en feilmelding på linja mi, men helt til slutt spurte han: "har du hør om smartcall?". Nei svarte jeg og lurte på hvorfor han spurte, "det er ikke viktig" var svaret jeg fikk da. Rart synes jeg... Noen som har blitt spurt om det samme eller vet hva smartcall er? Lenke til kommentar
canny Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 www.smartcall.no 7704235[/snapback] Men hvorfor spørre om det? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 sikkert fordi NGT lover altfor mye i forhold til det de faktisk leverer.. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Smartcal? En konkurent til NGT? Kanskje du faktisk fikk et lite tips fra en snill fyr i andre enden av telefonen`? HAHA. Mente sikkert at du skulle gå over til smartvcall. Men det jeg skrev ovenfor er viss smartcall er en ISP..-. Sorry skrivefeil, slakter laks og det gårutover henda.. Sitter her med en sort alsheimer sm gårutover henda... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Nå leverer jo ikke smartcall til annet en hele boligbyggelag. Selv bor jeg på Romsås med digitalt ethernet. Så det kan jo være at han bor i et område med smartcall. Lenke til kommentar
mar Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Min adsl2+ linje har levert lang under det den skal gjøre helt siden jeg fikk den, ringte til kundeservice og ble satt over til tekninsk. Samtalen ende med at det ble skrvet en feilmelding på linja mi, men helt til slutt spurte han: "har du hør om smartcall?". Nei svarte jeg og lurte på hvorfor han spurte, "det er ikke viktig" var svaret jeg fikk da. Rart synes jeg... Noen som har blitt spurt om det samme eller vet hva smartcall er? 7704211[/snapback] Vanligvis leverer Telenor kobber linjen helt frem til sluttbrukeren. I enkelte områder er det smartcall som eier kobbernettet i området. Linjelengder i kapaks viser da bare avstand til koblingspunktet mellom Telenor og smartcall. Montøren som skal ut å sjekke linjen kan bare sjekke den frem til dette koblingspunktet. Dersom det blir nødvendig å sjekke linjen helt frem til kunden må smartcall kontaktes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå