*Tronaldo* Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei! Jeg er usikker på om jeg poster riktig nå og håper at jeg blir rettledet hvis det er feil. Problemet er at jeg ganske ofte mister lyden i venstre kanal på surround-anlegget ved bruk av canal digital sin kabeldekoder "C 1201cx". Eneste måte å få tilbake lyden på er å kutte strømmen helt på dekoderen og skru den på igjen. Har googlet litt på det, men finner ingenting nyttig. Har tenkt på om det kan være gammel/dårlig FW i boksen, men hadde samme problem på den gamle dekoderen (husker ikke navnet). Oppsummert: Mister LYD fra tv'en ved bruk av dekoder på en kanal (venstre). Noen som kan hjelpe? *Tronaldo* Lenke til kommentar
Changis Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 skjer dette bare med dekoderen? eller skjer det lignende feil ved bruk av annet utstyr? dvd spiller, ps2 osv... Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Dette skjer kun når dekoderen er i bruk - dvs. ved TV-titting. *Tronaldo* Lenke til kommentar
Changis Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 da er det enten signalet fra canal digital eller boksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå