Howard Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 I vår prisguide har du mulighet til å legge inn dine egne erfaringer på produkter og lese hva andre brukere mener om produktene. Les mer Lenke til kommentar
ziper Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 når jeg trykker på linken til Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 så kommer jeg til Sony Ericsson T610 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 når jeg trykker på linken til Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 så kommer jeg til Sony Ericsson T610 7704187[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
Howard Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Vi beklager dypt og inderlig! Fikset nå! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 må si at jeg handler aldri uten og ha tråla prisguiden og lest erfaringer på de aktuelle produktene........... er det flere slike sider der ute? har ikke snubla over noe som kan måle seg, og vil påstå at jeg har googla endel Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Prisguiden er for meg et fast verktøy når jeg skal gå til innkjøp av elektronikk, selv om det ikke er alle produkter jeg finner der.. Keep up the good work! Endret 12. januar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg bruker prisguiden til nesten alt jeg kjøper av elektronikk, et fantastisk verktøy Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Samme her. Det er et fantastisk verktøy til å få oversikt. Erfaringene er også veldig nyttige, men det må gjerne 5 erfaringer til før man får et godt inntrykk av hva folk flest mener om produktet. Styrker og særlig svakheter er veldig interessant å lese om de er relevante for meg. Som fast leser prøver jeg også å bidra mest mulig. Har vel lagt inn godt over 30 erfaringer selv og kommer til å fortsette med det. Særlig de produktene som ikke har noen registrerte erfaringer fra før bruker jeg tid på å lage en fyldig og god tekst på. Også rapporterer jeg jevnlig inn feil og tilleggsopplysninger med rapporteringsfunksjonen nederst på sidene. Jeg håper ennå flere blir flinkere til å skrive erfaringer og bidra til å gjøre prisguiden og erfaringsguiden ennå bedre. Stå på Lenke til kommentar
N_B Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Linken til fUnc sUrface1030 peker til Samsung E700. Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg savner å kunne se når produktet hadde lanseringsdato på markedet, ev dato det ble lagt til prisguiden. Har prøvd å sette meg inn i utviklingen på prosjektør-/lcd-/plasmafronten i forbindelse med kjøp, men det er jo så sinnsykt mange modeller og vanvittig abstrakte modellbetegneslelser på disse sakerne. Umulig å holde kontroll på hvorvidt det er "siste modell" jeg kikker på, eller et tre år gammelt produkt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg skulle gjerne ha enkelte ganger sett hva slags maskinvare de kjører et produkt på når de gir karakter, f.eks hva slags maskinoppsett de kjører et skjermkort på når de gir full pott eller stryk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå